Rusza intensywna kampania świąteczna marki Piątnica

OSM Piątnica – marka nr 1 na święta – przygotowała na okres przedświąteczny wyjątkową kampanię. W dniach od 23 listopada do 24 grudnia prowadzone będą intensywne działania promocyjne, których celem jest komunikacja marki Piątnica jako niezastąpionej podczas świątecznych przygotowań – gwarantującej najwyższą jakość produktów i sukces świątecznych dań. Towarzyszące kampanii hasła nawiązują do świątecznych życzeń, które składamy bliskim w okresie świąt, podkreślając jednocześnie wyjątkowość produktów OSM Piątnica.

 

W ciepłym i emocjonalnym spocie reklamowym Piątnicy występuje znana już konsumentom z wcześniejszych kampanii babcia Eugenia. Przygotowuje ona najlepszy świąteczny sernik z najwyższej jakości produktów – Twarogu Sernikowego, serka Mascarpone oraz Śmietany 18% z Piątnicy. Sernik babci Eugenii to symbol rodzinnych świąt i sposób na okazanie najbliższym uczuć – dajemy im to, co najlepsze, wyjątkowe i pyszne!

 

Życzymy bliskim tego co najlepsze, więc gotujemy z tego co najlepsze!

Przepis na najlepszy sernik jest elementem bożonarodzeniowej komunikacji Piątnicy. Teraz każdy z nas może przygotować to świąteczne ciasto dla swoich bliskich z wykorzystaniem najlepszych produktów OSM Piątnica.

Świąteczna komunikacja Piątnicy nawiązuje do emocjonalnych i funkcjonalnych cech produktów – wyjątkowego smaku oraz niezawodności, wynikającej z najwyższej jakości składników.

 

Wszystko, co najlepsze z Piątnicy – no bo skąd!

Marka Piątnica, jako ekspert kategorii, w okresie świątecznym stawia głównie na najlepiej rotujące produkty: Twaróg Sernikowy, Mascarpone oraz piątnickie śmietany. Naturalny skład oraz wyjątkowy smak piątnickich wyrobów to gwarancja idealnych wypieków i wyśmienitych potraw, które będą gościć na naszych bożonarodzeniowych stołach, przywołując najpiękniejsze wspomnienia.

Piątnica jest marką nr 1 na święta – niezastąpiona w każdym domu, ceniona przez konsumentów i doskonale rotująca na półce.

 

Wsparcie promocyjne

W okresie świątecznym OSM Piątnica prowadzi intensywną kampanię reklamową. Aż do Wigilii towarzyszyć nam będą wizerunkowe spoty Piątnicy z lokowaniem 3 produktów – Twarogu Sernikowego, Mascarpone i Śmietany 18%. Babcia Eugenia pojawi się w reklamach emitowanych w TV, na VOD oraz w kampanii digitalowej. Planowane są także szeroko zasięgowe działania promocyjne w mediach społecznościowych, współpraca z youtuberami, influencerami oraz komunikacja PR. OSM Piątnica planuje także wsparcie produktów w punktach sprzedaży poprzez promocje cenowe i obecność w gazetkach handlowych.