Smak dzieciństwa zawarty w nowej oranżadzie Fruubi

Wielu z nas oranżada w proszku kojarzy się ze smakiem dzieciństwa. Najczęściej wyjadaliśmy ją prosto z torebki, w drodze powrotnej ze szkoły lub w gronie znajomych z osiedla. Po dodaniu wody cudowny proszek stawał się orzeźwiającym napojem towarzyszącym nam w codziennych sytuacjach.

Marka Delecta wprowadziła właśnie do swojego portfolio oranżadę Fruubi, a zespół HiBrands stworzył identyfikację linii i zaprojektował opakowania dla trzech smaków.

Tworząc te opakowania chcieliśmy z jednej strony przypomnieć kultowość produktu, który niemal każdy pamięta z dzieciństwa, ale jednocześnie w nowoczesny sposób podkreślić jego owocowość i tak ważną współcześnie naturalność. Bardzo zależało nam na podkreśleniu tak smakowych jak i witaminowych walorów napoju”.

– komentuje Paweł Frej, General Creative Director w HiBrands.

Wspólnie udało się nam stworzyć – Fruubi – czyli zakręconego owocowego cudaka, którego, mam nadzieje, pokochają polskie dzieciaki. Pokochają za intensywnie owocowy smak – a do wyboru maja aż trzy swoje ulubione: limonkowy, malinowy i pomarańczowy. Wiemy o tym, że do serca dzieciaków trafimy dzięki mamom, które zdecydują się na zakup produktu. Dlatego uważnie podeszliśmy do receptury, zwracając uwagę na skład – tak aby połączyć przyjemne z pożytecznym. Nasze oranżadki jako jedyne zawierają kompleks podstawowych witamin ACE, a w ich składzie nie ma sztucznych barwników ani słodzików. Przygoda z Fruubie jest pyszna i bezpieczna”.

– dodaje Monika Rożnowska, Senior Brand Manager Delecta.

źródło: materiały prasowe Hi! Brands