Mars Wrigley ogłosił, że marka Snickers® nawiązuje współpracę z legendarnym trenerem Jürgenem Kloppem w ramach nowej kampanii skoncentrowanej na tematyce piłki nożnej.
W przebojowej reklamie, nagranej w 2019 przed wybuchem pandemii COVID-19, dwukrotny trener roku zamienia murawę boiska na skromniejsze terytorium, jakim jest stół do gry w piłkarzyki. Gracze są miniaturowi, ale jak przekonuje się Jürgen, emocje towarzyszące rozgrywce równie wielkie.
Głodny i sfrustrowany brakiem taktycznego polotu wśród miniaturowych piłkarzy bohater reklamy w humorystyczny sposób protestuje przeciwko niesprawiedliwości gry. Tym samym wprawiając w zakłopotanie kolegów z drużyny. To jednak nie jest coś, z czym nie poradziłby sobie baton Snickers®. W końcu wiadomo, że “Głodny nie jesteś sobą”!
Opowiadając o współpracy, Jürgen Klopp powiedział: Moja rodzina i ja zawsze uwielbialiśmy Snickersy, dodatkowo trudno mi odmówić meczu piłki nożnej, więc już od pierwszej chwili naprawdę cieszyłem się na tę współpracę.
Jürgen podchodzi do kampanii Snickers® z taką samą energią i pasją jak do ważnego meczu, dlatego jest idealną twarzą następnej odsłony popularnej serii “Głodny nie jesteś sobą”.
W Polsce nagrany materiał będzie wykorzystywany w ramach kampanii digital, która wystartuje w czerwcu. 15-sekundowa kopia reklamowa i 6-sekundowy bumper będą emitowane na kanale YouTube oraz w formatach online video. Zaplanowano również działania w mediach społecznościowych. Całą kampanię wspierać będzie limitowana edycja opakowań batonów Snickers® z napisami nawiązujące do tematyki piłki nożnej.
Link do filmu: