Soplica nie zwalnia tempa!

Soplica, marka znana z wysokiej jakości likierów, zgodnie z najnowszymi danymi to bezapelacyjnie numer jeden pośród wyborów konsumenckich.[1]

Od lat, marka Soplica cieszy się rosnącym gronem pełnoletnich konsumentów, a najnowsze trendy sprzedażowe tylko to potwierdzają. Wśród ulubionych smaków Polaków między innymi znajdują się klasyczne warianty Malina i Cytryna-Malina. Jednakże nie można pominąć również Cytrynówki, która zyskała znaczną popularność od swojego debiutu w 2023 roku.

„Jesteśmy dumni z faktu, że nasza oferta cieszy się tak ogromnym uznaniem wśród konsumentów. Zarówno klasyczne smaki, jak i nowe propozycje są popularne wśród klientów. Nasza Cytrynówka zdobyła Złoty Paragon 2024[2], co potwierdza tylko jej szerokie zainteresowanie wśród konsumentów.

mówi przedstawiciel marki Soplica.

 

Soplica konsekwentnie utrzymuje swoją pozycję na czele rynku alkoholowego w kategorii likierów malinowych.[3] Jest to wynik jakości produktu, ale również innowacyjnego podejścia do komunikacji marketingowej i stałe dostosowywanie się do potrzeb i preferencji konsumentów. Dalszy rozwój marki oraz wprowadzanie nowych produktów i smaków pozostają kluczowymi elementami strategii firmy.

 

Cena rekomendowana: 28,99 zł

Więcej informacji: https://soplica.pl/

 

[1] CEDC za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), udziały % w sprzedaży wolumenowej, w okresie skumulowanym w9 2023 -w8 2024 w kategorii: Wódka, segment: Wódka smakowa (kategoria „wódki smakowe” wg klasyfikacji NielsenIQ składająca się z: wódek smakowych, nalewek alkoholowych, likierów na bazie spirytusu (z wyłączeniem likierów na bazie mleka i śmietany), napojów spirytusowych oraz napojów i drinków alkoholowych na bazie spirytusu i wódki (zawartość alkoholu powyżej 20%)),

 

[2] Żródło: https://hurtidetal.pl/article/art_id,41942-107/poznalismy-liderow-rynku-fmcg-i-handlu-konkurs-zloty-paragon-u-nagroda-kupcow-polskich-2024-rozstrzygniety/

[3] CEDC za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), udziały % w sprzedaży wolumenowej, w okresie skumulowanym w9 2023 -w8 2024 w kategorii: Wódka, segment: Wódka smakowa (kategoria „wódki smakowe” wg klasyfikacji NielsenIQ składająca się z: wódek smakowych, nalewek alkoholowych, likierów na bazie spirytusu (z wyłączeniem likierów na bazie mleka i śmietany), napojów spirytusowych oraz napojów i drinków alkoholowych na bazie spirytusu i wódki (zawartość alkoholu powyżej 20%)),