Świąteczna kampania Majonezu Kieleckiego

Kultowa polska marka rusza z kampanią reklamową na Święta oraz organizuje konkurs dla konsumentów. Za realizację spotu odpowiada Optima Marketing Group.

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” w Kielcach od początku grudnia rozpoczęła kampanię „Składnik naszej tradycji”. W promocyjnym spocie podkreślono, że Majonez Kielecki nieodzownie łączy się z tradycyjnymi świętami. Aktywność marketingowa prowadzona będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, prasie oraz internecie. Akcja zostanie również wsparta działaniami z udziałem influencerów w social mediach.

 

Kampanię wzmacnia konkurs konsumencki „Przygotuj Święta z Kieleckim”, w którym można wygrać Thermomix TM6 oraz inne nagrody.

 

Za strategię i kreację spotu reklamowego, współpracę z influencerami oraz działania wizerunkowe opowiada Optima Marketing Group z Krakowa. Spot wyprodukowała Papaya Films. Zakupem mediów zajęły się domy mediowe: Mediahub (digital) oraz Rebels Media (TV).

 

LINK DO SPOTU:

https://www.youtube.com/watch?v=J9TUxlAXdBQ