Tiger w kampanii promującej sportowych mistrzów

TIGER kontynuuje komunikację, w której promuje i wspiera sportowych mistrzów – podkreślając w serii spotów ich osiągnięcia, umiejętności i moc. Całość kreacji – tradycyjnie utrzymana jest w klimacie łączącym sport, rap, dystans do siebie i żart.

 

TIGER Energy Drink pokazuje, że jak hasło „POWER IS BACK” ma znaczenie w realnym życiu. Najważniejsze są energia i pasja do działania – potwierdzają to prawdziwi bohaterowie kampanii, którzy żyją zgodnie z tą zasadą.

 

Marka tworzy serię filmów przedstawiających sylwetki ludzi, którzy są MISTRZAMI w swoich dziedzinach. Filmy mają formę muzycznych roastów łączonych z wywiadami. Na zabawne i kłopotliwe pytania mistrzowie odpowiadają tylko „TAK!” lub „NIE!” – jak w słynnej piosence rapera E-40 „Choices”, na której opiera się ścieżka dźwiękowa kampanii. Mistrzowskie TIGER ROASTY prowadzi legenda polskiego rapu – Abradab.

 

Pierwsza część przedstawia Maksyma Riznyka – mistrza StreetWorkoutu, który swoją pasją zaraża innych. „Tiger, co nie podda się bez walki” organizuje Mistrzostwa Polski w Streetworkoucie, jest właścicielem szkoły kalisteniki i założył federację tego sportu w Polsce.

 

W maju bohaterem kampanii został mistrz zupełniej innej dziedziny: Piotr Sajdak – „Tygrys, co losowi się odgryza”. To aktywny sportowiec, który jako młody chłopak stracił rękę – w wyniku obrażeń, jakich doznał broniąc koleżanki przed agresywnym napastnikiem. Bohater kampanii nie tylko poświęcił się swoim pasjom, ale też zaangażował się w innowacyjną firmę Glaze Prosthetics, która produkuje designerskie bioniczne protezy kończyn znane na całym świecie. W ramach tej współpracy TIGER zasponsoruje taką protezę wybranej osobie po amputacji.