Tomasz Jakubiak nową twarzą marki Tarczyński Naturalnie!

Znany z zamiłowania do mięsa szef kuchni Tomasz Jakubiak został nową twarzą marki Tarczyński Naturalnie. Kucharz poprowadzi program „Przepis na Naturalne Poranki”, który emitowany będzie na platformie YouTube.

 

Do udziału w serii filmów na platformie YouTube gospodarz zaprosi  różnorodnych gości. Wśród nich sportowców, influencerów, a także osoby znane ze świata biznesu i telewizji. Specjalnie dla nich prowadzący przygotuje śniadania z wykorzystaniem produktów bez konserwantów z linii Tarczyński Naturalnie.  Wspólny posiłek będzie okazją do rozmowy o pracy, pasjach i kulinarnych upodobaniach. Już w pierwszym odcinku gościem programu jest znana blogerka kulinarna i parentingowa Mamagerka. Kolejni goście na razie pozostają tajemnicą.

 

Współpraca marki Tarczyński i Tomasza Jakubiaka nie jest przypadkowa. Kucharz znany jest ze swojego zamiłowania do mięsa oraz gotowania z wykorzystaniem naturalnych, polskich produktów.

 

– Podróżując po Polsce z kamerą, miałem przyjemność poznać wielu lokalnych producentów wędlin, ale nie bez przyczyny to właśnie z marką Tarczyński nawiązaliśmy współpracę. Osoby, które znają mnie z telewizji, wiedzą, że zawsze starannie dobieram swoich partnerów. Z marką Tarczyński łączy mnie przede wszystkim zamiłowanie do mięsa oraz wspólne motto: „myśl lokalnie, działaj globalnie”. Naprawdę podziwiam zapał właścicieli do tworzenia produktów tak wysokiej klasy na tak dużą skalę. Wcześniej przyjrzałem się też z bliska ich składnikom i procesowi produkcji. Bez żadnych zastrzeżeń mogę powiedzieć, że cieszę się na tę współpracę

mówi o nowym projekcie Jakubiak.

 

Poza prowadzeniem show na kanale YouTube marki, Tomasz będzie również obecny w czasie innych jej działań marketingowych. Szef kuchni będzie gościem wydarzeń w Strefie Aktywności Tarczyński oraz w materiałach telewizyjnych, m.in. podczas pasm śniadaniowych. Wspólnie zrealizowane przepisy mogliśmy zobaczyć na antenie TVP2 w programie „Pytanie Na Śniadanie” już we wrześniu.

 

– Tomek to niewątpliwie specjalista w swoim fachu i jednocześnie szef kuchni, który słynie z zamiłowania do mięsa.  Ponadto, Tomek jako osobowość medialna nie tylko gotuje na żywo, ale też edukuje swoich widzów. Od zawsze doceniał walory mięsa i używał wyłącznie naturalnych składników do jego przygotowania , więc jako nowy ambasador mocno potwierdza wiarygodność naszej marki Tarczyński Naturalnie

– dodaje Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu Tarczyński S.A.

 

Pierwszy odcinek serii „Przepis na Naturalne Poranki” miał swoją premierę 15 października. Kolejne będą pojawiać się cyklicznie w kanałach marki Tarczyński w serwisie YouTube i na Facebooku.