Tygryski i Dinozaury – łączą siły z myślą o dzieciach i całych rodzinach!

Tygryski wiedzą, co dzieci uwielbiają najbardziej – poznawać świat poprzez dobrą zabawę. Jeszcze lepiej, jeśli odbywa się to w obecności najbliższych. Aby sprostać tym oczekiwaniom, marka Tygryski we współpracy z Grupą JuraPark stworzyła coś wyjątkowego – dla małych i dużych! Teraz w sieci sklepów Lidl można znaleźć chrupki kukurydziane o smaku toffi i miód malina w większych opakowaniach z wizerunkiem Tygryska i Dinozaurów. A co najważniejsze, w każdej dedykowanej paczce znajduje się kod rabatowy -15% na bilety wstępu do rodzinnych parków rozrywki JuraPark. W te wakacje łapcie chrupiące chwile!

Marka Tygryski, będąca najchętniej kupowaną marką chrupek kukurydzianych*, wciąż nie zwalnia tempa. W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, postawiła na cross marketing. Wśród podjętych przez producenta chrupek działań, jest multibrandingowa akcja prowadzona wraz z Grupą JuraPark, specjalnie dla sieci sklepów Lidl. Celem współpracy jest dostarczanie konsumentom okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie, a także podsunięcie im „czegoś do chrupania” – przecież wakacyjne przygody najlepiej przeżywać z najbliższymi, a to, że w trakcie zabaw kogoś najdzie ochota na przekąszenie czegoś, jest niemal pewne. Dlatego w sklepach Lidl Polska można znaleźć kukurydziane chrupki Tygryski, w których znajdują się kody rabatowe -15% na bilety do trzech JuraParków: w  Bałtowie, Solcu Kujawskim i Krasiejowie.

 

Do wyboru są dwa warianty – toffi i miód malina, a  opakowania XXL zdobią podobizny Jurasia, Kraśki oraz Solusia. Chrupki są barwione są wyłącznie owocami i warzywami, nie zawierają oleju palmowego i sztucznych dodatków. To doskonała propozycja dla wszystkich członków rodziny.

*Tygryski są najchętniej kupowaną marką producencką chrupek kukurydzianych bez glutenu i dodatku cukru na podstawie danych z Panelu Gospodarstw Domowych GFK Polonia za rok 2023.