Tyskie oddaje billboardy i social media śląskim pubom

Marka Tyskie, właściciel Tyskich Browarów Książęcych wspiera borykającą się z kryzysem małą gastronomię na Śląsku. Od początku lata Tyskie udostępniło swoje billboardy tyskim pubom, wprowadziło promocje produktowe dla gastronomii i wspierało social media gastronomów. Jednocześnie Kompania Piwowarska pomogła niemal 9 tysiącom lokali gastronomicznych w całej Polsce, odbierając m. in. na swój koszt niesprzedane piwo beczkowe, wydłużając terminy płatności.

 

Teraz w sieci pojawił się pierwszy z serii trzech krótkich filmów dokumentalnych z udziałem właścicieli śląskich pubów. Wszystkie lokalne działania Tyskiego odbywają się w ramach platformy Przejdźmy na Ty. O ludziach, o biznesie, który stał się sposobem na życie i wartości codziennych relacji, o przechodzeniu na Ty opowiadają, krótkie dokumenty Tyskiego. Bohaterami są Ci, którzy na co dzień stoją za barem. Specjaliści od przechodzenia na Ty, którzy tworzą kulturę Tyskiego i są ważną częścią polskiego, lokalnego biznesu.

 

To miejsce, to tworzą ludzie. Nie tam, że jakiś obiekt jest piękny czy złoty, czy srebrny. (…) Ja już dokładnie wiem, o której kto przyjdzie, mogę w ciemno nalać piwo. (…) Jo jes Jan – mówi w filmie Tyskiego właściciel pubu Okrąglak. Kultowego na mapie Katowic miejsca, które od 21 lat spełnia dla wielu ze swoich stałych gości rolę drugiego domu. Okrąglak tak jak wiele pubów na Śląsku i w całej Polsce, od chwili wybuchu pandemii COVID-19 przeżywał trudne chwile.

 

Na pomoc małej gastronomii ruszyło Tyskie. Od czerwca w Tychach stanęło 60 billboardów, które zachęcają do przejścia na Ty w konkretnych, tyskich lokalach. Historie gastronomów znalazły swoje miejsce również w social media marki. Pojawiły się m.in. na Instagramie Tyskiego, który konsekwentnie od dłuższego czasu skupia się na ludziach i ich historiach. Tyskie wprowadziło również promocje produktowe dla gastronomii (drugie piwo do przejścia na Ty gratis) mające zachęcić gości do odwiedzin lokali po ich otwarciu i wspierało social media gastronomów. Pomoc otrzymało także 9 tysięcy lokali gastronomicznych w całej Polsce, z których Kompania Piwowarska odebrała na swój koszt niesprzedane piwo beczkowe o wartości nie mniejszej niż 5.6 mln złotych. Wydłużyła również terminy płatności i nieprzerwanie prowadziła też bezpłatny, profesjonalny serwis instalacji do piwa beczkowego.

W obliczu pandemii idea Przejdźmy na TY zyskała dodatkowy wymiar. Chcemy, żeby nasze działania były tak blisko ludzi i ich spraw jak to tylko możliwe. Bez ludzi nie ma Tyskiego. Nasze lokalne działania to zobowiązanie, nie jednorazowy strzał. Jesteśmy bardzo dumni, że mamy na Śląsku tak wyjątkowych partnerów i możemy wspólnie z nimi kontynuować naszą misję zbliżania ludzi

– mówi Tycjan Lewandowski, Dyrektor Marki Tyskie.