Veggie Stix i Curly Mexican – nowe chrupki od Lorenz

Stanowiące źródło błonnika Veggie Stix – kolorowe chrupki zawdzięczające swoje barwy naturalnym właściwościom szpinaku, pomidora i buraka oraz Curly Mexican, czyli inspirowany kuchnią meksykańską smak Curly, których wariant klasyczny 120 g to najlepszy produkt pod kątem sprzedaży wartościowej w Polsce w kategorii chrupek[1], to już dostępne na sklepowych półkach nowości od Lorenz.

Wegetariańskie i kolorowe – Veggie Stix

Z roku na rok konsumenci coraz bardziej świadomie podchodzą do swoich wyborów żywieniowych. Czytają etykiety, sprawdzają składy produktów i sięgają po te, które zawierają wartościowe składniki, jak np. błonnik. Dotyczy to także przekąsek. Aż 44% badanych[2] deklaruje, że stara się wybierać te z lepszym składem. Klienci zwracają uwagę na ilość soli, cukru, a także na gramaturę, ponieważ elementem świadomego odżywiania jest także zmniejszanie porcji.

 

Właśnie dlatego Lorenz konsekwentnie rozbudowuje swoje portfolio o przekąski, które wpisują się w trendy konsumenckie. Veggie Stix to jedna z najnowszych propozycji firmy. Ta smaczna, chrupiąca i wegetariańska przekąska produkowana jest z użyciem wyłącznie wysokiej jakości oleju słonecznikowego. Ziemniaczane chrupki Veggie Stix są źródłem błonnika i nie zawierają wzmacniaczy smaku. Dodatkowo wyróżniają się ciekawym kształtem oraz kolorami. Ich radosne barwy powstały dzięki wykorzystaniu naturalnych właściwości buraka, szpinaku oraz pomidora. Na sklepowych półkach konsumenci znajdą dwa warianty smakowe Veggie Stix – Sea Salt i Sour Cream. Na przyciągających wzrok, kolorowych opakowaniach chrupek znajdują się ikony odpowiedzialności, z których konsumenci dowiedzą się szczegółów na temat składu oraz właściwości produktu.

Przekąska dostępna jest w paczkach o pojemności 70 g.

Inspirowane smakami kuchni meksykańskiej – Curly Mexican Style

Obecne od 25 lat na rynku Curly podbiły serca polskich konsumentów. To delikatne, lekkie chrupki o intensywnym orzechowym smaku i zapachu, które rozpływają się w ustach. Kupujący sięgają po nie coraz częściej, dzięki czemu to jedna z najszybciej rosnących marek w segmencie chrupek w Polsce. Curly sprawdzają się jako idealny towarzysz relaksu w domowym zaciszu, a także spotkań z rodziną i przyjaciółmi.

 

Wielbicieli Curly z pewnością ucieszy nowy wariant smakowy, który na stałe wszedł do oferty marki. Kupujący cenią wysoką jakość, ale też z chęcią sięgają po nowości. Aż 66%[3] konsumentów deklaruje, że chętnie spróbowałoby smaków inspirowanych kuchniami świata. Curly Mexican to chrupki, które z pewnością przypadną do gustu wszystkim lubiącym egzotyczne potrawy i meksykańskie smaki.

Przekąska dostępna jest w sklepach w całej Polsce, w paczkach o pojemności 120 g.

 

Więcej o Veggie Stix: https://lorenz-snacks.pl/chrupki-lorenz

Więcej o Curly: https://lorenz-snacks.pl/curly

 

[1] Źródło: Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), sprzedaż wartościowa, zmiana sprzedaży wartościowej, w okresie skumulowanym w31 2021 – w30 2022 kategoria: CHIPS &POPCORN & EXTRUDERS Segment: EXTRUDERS (z wyłączeniem produktów Marek Własnych)

[2] Źródło: Ipsos: Food Trends 2019, Postawy wobec przekąsek

[3] Źródło: Mintel, Salty Snacks in Europe, 2019