WSP „Społem” wprowadza Majonez Kielecki Roślinny

Polacy coraz częściej decydują się na ograniczanie produktów pochodzenia odzwierzęcego, co inspiruje branżę spożywczą do wprowadzania nowych roślinnych produktów na rynek. Kolejny z nich wywołał prawdziwą euforię wśród konsumentów – polska firma WSP „Społem” odpowiada na potrzeby nowej generacji i wspólnie z kampanią Roślinniejemy wprowadza na rynek Majonez Kielecki Roślinny o wegańskim składzie. 

 

 

 

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” w tym roku obchodzi swoje 100. urodziny. W ciągu kilku najbliższych dni rozpoczyna dystrybucję Majonezu Kieleckiego Roślinnego. Nowy, roślinny Kielecki wytwarzany jest na bazie oleju rzepakowego i białek grochu z dodatkiem aromatycznej musztardy. Produkt jest dedykowany zarówno dotychczasowym konsumentom, ceniącym sobie wyrazisty smak i jakość produktów „Społem”, jak i ukłonem w stronę osób, które do tej pory odmawiały sobie ich przez nietolerancje pokarmowe czy decyzję o wykluczeniu ze swojej diety produktów pochodzenia zwierzęcego.

 

 

Tradycyjne marki nie tylko potrafią, ale też powinny odpowiadać na wyzwania współczesności. Osobiście, debiut Kieleckiego Roślinnego sprawił mi dużą satysfakcję, bo wspólnie stworzyliśmy coś, w co mocno wierzymy. Mamy nadzieję, że to wielkie wyzwanie, jakie podjęliśmy razem z kampanią RoślinnieJemy, przełoży się na wspólny sukces, a sam produkt odkryje przed konsumentami całkowicie nowy wymiar roślinnego smaku – mówi prezes zarządu WSP „Społem” Anna Tomaszewska.

 

 

 

Ostatnie badanie konsumenckie, wykazały że już prawie 12% Polaków nie pije mleka i nie je produktów mlecznych. Niemal tyle samo nie je jaj i produktów jajecznych. Jednocześnie ze względu na pandemię 20% Polaków zaczęło postrzegać dietę roślinną jako bardziej atrakcyjną, a 54% z nich uważa, że żywność roślinna jest bardziej przyjazna dla środowiska niż produkty mięsne i nabiałowe.