skip to Main Content
Wydano 6 Milionów Słodziaków

Wydano 6 milionów Słodziaków

Do połowy listopada w ręce klientów Biedronki trafiło już ponad 6 milionów Słodziaków. Zając Zuzia to na ten moment najpopularniejszy pluszak. Hitem rynkowym zostały też książki opowiadające o przygodach Gangu Słodziaków. Łącznie w domach klientów jest już ponad 700 tys. egzemplarzy obu ich części. Sieć kontynuuje rozdawanie maskotek i książek do 2 grudnia br., a dla osób, które nie zdążą w tym czasie odebrać pluszaka, szykuje dodatkowe dostawy w kolejnych tygodniach. 

 

 

W tym roku klienci Biedronki mogą wybierać spośród 6 członków Gangu Słodziaków. Od samego początku akcja spotkała się z olbrzymim zainteresowaniem – pierwsza maskotka trafiła w ręce klienta tuż po północy pierwszego dnia akcji. W sumie do połowy listopada sieć wydała ponad 6 milionów Słodziaków.

 

 

Już od pierwszych dni akcji klienci bardzo chętnie odbierali zarówno Słodziaki, jak i książki o ich przygodach. Najbardziej jesteśmy dumni z tego, że przyczyniliśmy się do upowszechnienia wspólnego, rodzinnego czytania – takie sygnały płyną do nas ze strony klientów. Aktualnie nasza akcja zbliża się ku końcowi – do 18 listopada można zbierać naklejki, a do 2 grudnia odbierać maskotki. W związku z dużym zainteresowaniem Słodziakami, w najbliższych dniach będziemy wydawać ostatnie maskotki. Jednak chcąc sprawić przyjemność jak największej grupie klientów, już zaplanowaliśmy dodatkowe dostawy pluszaków, które trafią do sklepów w najbliższych tygodniach – mówi Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.

 

 

 

Akcja „Gang Słodziaków” rozpoczęła się 27 sierpnia br. By wziąć w niej udział, należało do 18 listopada br. na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Dzięki zgromadzeniu ich odpowiedniej liczby, na zasadach określonych w regulaminie akcji, klienci mogą odbierać za darmo maskotki – zająca, sowę, rysia, lisa, bobra i jeża lub książki opowiadające o przygodach Gangu Słodziaków.

 

 

źródło: informacja prasowa JM Polska

Back To Top