Wystartowała nowa kampania reklamowa marki Herbapol

W marcu marka Herbapol zaprezentowała pierwszą odsłonę swojej nowej platformy komunikacyjnej. W ramach kampanii „Herbapol. I dzień smakuje lepiej!” zrealizowano cztery spoty reklamowe dla czterech kluczowych kategorii produktowych, w których rodziny Wiśniewskich, Malinowskich, Leśniewskich oraz Ziółkowskich spędzają wspólne chwile z produktami marki.

Herbapol od wielu lat cieszy się niesłabnącą sympatią oraz uznaniem konsumentów, dla których marka jest synonimem nie tylko intensywnego smaku i aromatu płynącego z natury, ale także wysokiej jakości produktów dostępnych w przystępnej cenie.

 

Jako pierwszy w ramach kampanii jest emitowany spot ukazujący rodzinę Wiśniewskich, którzy uwielbiają dżemy Herbapol i zamkniętą w nich wiśnię nadwiślankę, polskie truskawki oraz jabłka z mazowieckich sadów. Perypetie kolejnych rodzin – wielbicieli herbatek owocowych, syropów owocowych i herbatek ziołowych – ukażą się wkrótce, zarówno w TV jak i na platformach VoD. Aktualny spot można obejrzeć klikając w link:

Herbapol. I dzień smakuje lepiej – Wiśniewscy – YouTube

 

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada Change Serviceplan. Realizację spotów firma powierzyła domu produkcyjnemu Watchout Studio. Media do kampanii telewizyjnej zakupił dom mediowy MediaCom.