W połowie listopada spotkaliśmy się na Forum Lodowym, najważniejszym wydarzeniu dotyczącym trendów i technologii w produkcji lodów przemysłowych. W trakcie spotkania goście mogli posłuchać ciekawych prezentacji firm działających w branży oraz spróbować przeróżnych smaków lodów oraz polew. Serwis Nowości Handlowych miał zaszczyt objąć spotkanie patronatem medialnym. O branży i trendach mieliśmy przyjemność porozmawiać z Hanną Kaczmarek-Józefiak, .
Zacznijmy od pytania o Forum Lodowe, czy warto tu się pojawić?
Pierwszy raz uczestniczę w wydarzeniu dedykowanym producentom lodów przemysłowych. Podoba mi się bardzo, jest możliwość bezpośredniego kontaktu z wieloma przedstawicielami branży. Ciekawe są wykłady, można poznać wiele firm, nie tylko tych z którymi współpracujemy. Wszystkich produktów, które dostawcy oferują można też spróbować, co stanowi podwójną zaletę tego spotkania.
Czy coś Panią zainspirowało?
Smaki są bardzo wyszukane ale jednocześnie bardzo dobre i to jest lekcja na przyszłość, żeby wprowadzać coś oprócz truskawki, śmietanki, czekolady, orzecha i toffi.
W którym kierunku – pani zdaniem – rozwija się rynek?
Rynek lodów w Polsce idzie w stronę marek premium, równolegle coraz bardziej czyścimy etykiety. Konsumenci są bardziej świadomi, oni te etykiety czytają.
A co sprawia, że Państwa produkty są wybierane przez konsumentów?
Zdecydowanie stosunek jakości do ceny. Bazujemy na naturalnych produktach, ale dzięki skali produkcji możemy zaoferować dobrą cenę.
Jak u Was z trendem czystej etykiety?
Jest z nami od zawsze. Od trzydziestu lat, odkąd firma istnieje, zwracaliśmy uwagę co kupujemy i skąd. Kiedy robimy coś z truskawek – korzystamy z mrożonek od sprawdzonych dostawców tak, aby produkt był powtarzalny cały rok.
Dziękuję za rozmowę
Rozmawiała Natalia Węglorz