Żywiec Zdrój Minerals+ z kampanią w TV – I wracasz do pionu!

Żywiec Zdrój Minerals+, czyli nowość na polskim rynku to połączenie krystalicznej górskiej wody źródlanej oraz minerałów i trzech witamin z grupy B. Hasło kampanii I wracasz do pionu promujące napój, będzie obecne w telewizji, mediach cyfrowych oraz w działaniach z influencerami. To produkt jakiego jeszcze nie było!

Żywiec Zdrój Minerals+ to nowość skierowana do wszystkich osób, które dbają o prawidłowy poziom minerałów,
witamin oraz o nawodnienie organizmu. Jest to możliwe dzięki połączeniu naturalnej wody źródlanejzmagnezem,
cynkiem oraz witaminami: B3, B5 i B6. 1 litr, czyli 4 porcje Żywiec Zdrój Minerals+, dostarczają 75% dziennego zapotrzebowania* na wyżej wymienione składniki. Napój nie zawiera kalorii, cukru, słodzików ani konserwantów. Może służyć jako codzienne uzupełnienie diety oraz źródło nawodnienia organizmu każdej dorosłej osoby.

Od wielu lat zauważamy wśród konsumentów coraz większe zainteresowanie dbałością o zdrowie. Często sięgają po produkty bez kalorii, cukru i konserwantów jednocześnie szukając napoju, który może zaoferować im dodatkowe funkcje. Dlatego postanowiliśmy odpowiedzieć na oczekiwania klientów i stworzyć Żywiec Zdrój Minerals+. To właśnie konsumenci – na bazie dialogu z nami – wskazali, że chcą zadbać o odpowiednią dawkę magnezu w codziennej diecie. Jesteśmy pewni, że nie tylko stworzyliśmy produkt, który odpowiada na ich potrzeby, ale dostarczamy im bardzo jakościowy napój z kontrolowaną ilością minerałów i witamin – mówi Katarzyna Oziemkiewicz Brand Manager Żywiec Zdrój Minerals+.

Najnowszy spot marki podkreśla, że odpowiedni poziom magnezu, cynku oraz witamin B3, B5 i B6 jest istotny dla każdego z nas, a w szczególności dla osób aktywnych fizycznie, zapracowanych czy w sile wieku. Niedobory minerałów i witamin w diecie mają negatywny wpływ funkcjonowanie organizmu. Dostarczanie odpowiednich ilości tych składników wpływa m.in.  na zdolności poznawcze, układ nerwowy, odpornościowy czy pracę mięśni**. Mając pod ręką Żywiec Zdrój Minerals+ możemy szybko wrócić do pionu.

Kampania 360° będzie prowadzona m.in. za pomocą 15- i 30-sekundowych spotów emitowanych w największych stacjach telewizyjnych oraz krótkich materiałów w Internecie, w tym na kanale YouTube, platformach VOD oraz w mediach społecznościowych. Marka zaplanowała również działania PR oraz współpracę z Influencerami. Za komunikację nowej kampanii odpowiadają – agencja VMLY&R (koncepcja kreatywna &digital), Lemon Film – (produkcja spotu TV), Mediacom (planowanie i zakup mediów), Tailor Made PR (komunikacja z mediami i działania contentowe) oraz Labcon (współpraca z influencerami).

Najnowszy spot reklamowy marki Żywiec Zdrój

*RWS – referencyjna wartość spożycia dla przeciętnej osoby dorosłej (8400 Kj/2000 kcal). Ta butelka zawiera 4,8 porcji. Dla przeciętnej osoby dorosłej: 4 porcje (1L) pokrywają 75% dziennej RWS witamin B3, B5, B6 oraz magnezu i cynku. Nie należy przekraczać dziennej RWS. Indywidualne zapotrzebowanie na składniki odżywcze może się różnić w zależności od wieku, płci i stanu fizjologicznego. Ważna jest zrównoważona dieta oraz zdrowy tryb życia. **Cynk pomaga w utrzymaniu prawidłowych funkcji poznawczych oraz prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego, magnez pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego i mięśni.