Żywiec Zdrój z nową kampanią „Krystaliczne źródło nawodnienia”

W maju br. wystartowała nowa kampania Żywiec Zdrój podkreślająca znaczenie odpowiedniego nawodnienia dla zdrowia i dobrego samopoczucia. Marka w tegorocznych spotach reklamowych przypomina o tym, że niezależnie kim jesteśmy, to właśnie woda stanowi kluczowy składnik naszego organizmu, dlatego tak ważne jest, by sięgać po tę, która najlepiej będzie odpowiadała na nasze indywidualne potrzeby. Działania komunikacyjne prowadzone są pod hasłem „Krystaliczne źródło nawodnienia”  i potrwają do września b.r.

 

Woda to bez wątpienia najważniejszy składnik naszego organizmu. Stanowi od 50 do 70%  masy ciała człowieka i odpowiada za wiele istotnych funkcji w naszym organizmie, m.in. za regulowanie ciepłoty ciała, transport i wchłanianie substancji odżywczych oraz właściwą przemianę materii[1]. Dlatego Żywiec Zdrój – marka, która konsekwentnie realizuje misję w obszarze prawidłowego nawodnienia – wystartowała z kampanią zachęcającą do tego, by dbać o siebie, sięgając po nią na co dzień i wybierając tę wysokiej jakości. Najnowsze kreacje reklamowe podkreślają, że niezależnie od tego kim jesteśmy, to właśnie woda stanowi podstawowy budulec naszego organizmu. Pokazując, jak ważną rolę pełni ona w budowie naszego ciała, Żywiec Zdrój przekonuje do tego, by zadbać o jej odpowiednią ilość w codziennej diecie, jak również dopasowanie do indywidualnych potrzeb. Sięgając codziennie po wodę, warto wybierać taką, która ma optymalną zawartość składników mineralnych, dzięki czemu może być spożywana w dowolnych ilościach i przez każdego – jak np. Żywiec Zdrój.

 

Kształtowanie dobrych nawyków żywieniowych w zakresie nawodnienia to kluczowy element naszej misji. Dlatego mamy nadzieję, że sugestywne liczby mówiące o procentowej zawartości wody w organizmie, jak również emocjonalny przekaz kampanii zachęcą Polaków do tego, by codziennie dbali o siebie i swoich najbliższych, pamiętając o odpowiednim nawodnieniu. Unikalne pochodzenie prosto z gór, optymalna zawartość składników mineralnych oraz świeży, delikatny smak krystalicznej wody Żywiec Zdrój sprawia, że jest ona odpowiednia do picia na co dzień dla każdego, niezależnie od wieku czy stanu zdrowia, w tym kobiety w ciąży, matki karmiące oraz małe dzieci.

  mówi Klaudia Krawczyk, Starszy Kierownik Marki w Żywiec Zdrój.

 

Działania komunikacyjne wystartowały w maju br. i będą prowadzone w telewizji, Internecie oraz punktach sprzedaży. Kampania zostanie również wsparta działaniami z zakresu PR i Influencer marketingu. Za ideę kreatywną kampanii oraz kreacje reklamowe odpowiada agencja VMLY&R, zakup mediów koordynuje Mediacom, natomiast działania PR oraz współprace z influencerami prowadzone są przez Tailor Made PR.

[1] Woda pomaga w utrzymaniu prawidłowych funkcji fizycznych i poznawczych. Celem uzyskania deklarowanego działania należy spożywać dziennie co najmniej 2 litry wody z różnych źródeł. Zrównoważona i zbilansowana dieta oraz zdrowy tryb życia są ważne dla zachowania zdrowia.