1000 żyć jednego kubka marki Brooklyn

1 zamiast 1000 – to hasło zapadnie w pamięć uczestnikom SBM FFestival 2023, który właśnie rozpoczyna się w Warszawie. Wszystko za sprawą marki Brooklyn, która w swojej strefie sprzedaje piwo w kubkach wielokrotnego użytku.

1 kubek wielokrotnego użytku zastępuje do 1000 kubków jednorazowych
Marka Brooklyn w charakterystyczny dla siebie sposób działa na rzecz celu „ZERO śladu opakowaniowego” strategii zrównoważonego rozwoju Carlsberg Polska. Przez 4 dni SBM FFestival w Strefie Zmian Noizz&Brooklyn będą odbywać się m.in. panele dyskusyjne prowadzone przez dziennikarzy o ważnych sprawach: ekologii i emocjach.
Street art, dyskusje i chillout
Znany artysta Niebieski Robi Kreski zainspirowany tematem cyrkularności opakowań w ramach life paintingu wykona autorskie graffiti. Jego praca powstanie na ściance wykonanej ze zużytych aluminiowych puszek. Ścianka przygotowana w ramach akcji Każda Puszka Cenna po festiwalu zostanie przetopiona na nowe opakowania.
Podczas paneli dyskusyjnych z przedstawicielami świata mediów i biznesu, influencerami i gwiazdami m.in. Martyną Wojciechowską (Młode Głowy), Łukaszem Bogusławskim (Młode Głowy), Bartłomiejem Wojdyło (Fundacja RECAL) czy Jagną Niedzielską rozmawiać będziemy o ekologii w świecie muzyki, o emocjach – w tym radzeniu sobie z depresją klimatyczną i o przyszłości opakowań.
– Akcja „1 zamiast 1000” uświadamia jak nasze codzienne eko-wybory przyczyniają się do budowania bardziej zrównoważonej przyszłości. Brooklyński kubek wielokrotnego użytku, który może mieć aż 1000 żyć dotarł na warszawski SBM FFestival i będzie kontynuował swoją historię na kolejnych imprezach
– mówi Agata Koppa, dyrektor ds. ESG i Komunikacji, Carlsberg Polska.
W Strefie Zmian Noizz&Brooklyn festiwalowicze skorzystają także warsztatów z jogi i pilatesu, a w piątek w strefie będzie można porozmawiać z psychologiem w ramach bezpłatnego dyżuru.
Projekt „1 zamiast 1000” jest współfinansowany przez Carlsberg Polska i Interzero.