Czarująco różowy czy Intensywnie czerwony – nowe smoothies Foodini w ofercie Żabki

Żabka pobudza zmysły swoich klientów i wprowadza dwa nowe warianty ulubionego smoothies Foodini – Czarująco różowy (truskawka, malina, kiwi, chia) i Intensywnie czerwony (czarna porzeczka, siemię lniane, gruszka). To kolejny krok w rozwoju marki własnej Foodini, w ramach której sieć oferuje w 100% roślinne płynne przekąski owocowo-warzywne. Dla wszystkich, którzy sięgną po nowe odsłony Foodini, Żabka przygotowała atrakcyjne promocje. Od 14 kwietnia br. przez dwa tygodnie są one dostępne w cenie 3,99 zł przy zakupie 2 sztuk (cena regularna to 4,99 zł/szt.). A od 28 kwietnia br. przez kolejne dwa tygodnie w promocyjnej cenie 3,99 zł będą mogli je zakupić użytkownicy aplikacji żappka.

Płynne przekąski Foodini posiadają w 100% roślinny skład, idealny dla osób niejedzących produktów odzwierzęcych. Nie zawierają konserwantów, sztucznych barwników czy substancji słodzących. Dostępne są w wielu wariantach smakowych, niektóre z dodatkiem nasion, przypraw czy zbóż. Swój unikalny, intensywny smak zawdzięczają naturalnym składnikom – owocom lub warzywom. Najnowsze kompozycje smakowe Foodini wzbogacone są o wartościowe dodatki będące źródłem witamin, minerałów, błonnika czy kwasów Omega. Czarująco różowy zawiera nasiona chia, a Intensywnie czerwony – siemię lniane.

 

W produkcji Foodini Żabka stosuje innowacyjną technologię HPP (tzw. high pressure processing). Jest to zastępująca pasteryzację technologia bardzo wysokiego ciśnienia w niskiej temperaturze gwarantująca, że naturalne składniki zachowują swoje wartości odżywcze i naturalny, świeży smak.

 

Smoothies Foodini są pakowane w poręczne opakowania o pojemności 250 ml. Są idealne jako szybka i smaczna przekąska urozmaicająca codzienną dietę. Dostępne są w przyjaznych środowisku opakowaniach – butelka powstaje w 100% z materiału pochodzącego z recyclingu (tzw. rPET).

 

W nawiązaniu do głównego hasła marki Foodini – „Pycha! To nie grzech, to Foodini” powstała kampania kreatywna, która wystartuje już wkrótce. Za opracowanie jej konceptu i komunikację w social mediach odpowiadają agencja albo albo, a za produkcję materiałów F25 Production House.