„Duszki”, czyli produkt, bez którego nie ma Halloween

Niepowtarzalny kształt, sentyment i pozytywne skojarzenia z beztroskim dzieciństwem, a jeśli straszenie, to całkiem niewinne – w duchu dobrej zabawy. Takie są Monster Munch od Lorenz, czyli popularne „Duszki”. Bez nich nie ma Halloween. Z okazji tego święta warto sięgnąć po wersję klasyczną lub po któryś z wariantów smakowych – Ketchup lub Pizza.

Charakterystyczny, uśmiechnięty duszek z opakowań Monster Munch to postać, którą kojarzą wielbiciele chrupek. Ta wyjątkowa przekąska zdobywa serca polskich konsumentów nieprzerwanie od ponad 20 lat, ciesząc się ogromną popularnością. Przekłada się to na konsekwentny wzrost udziałów rynkowych. W okresie od stycznia do sierpnia 2022 r. Monster Munch stanowiły aż 11,5 % [1] rynku chrupek, a ich tempo wzrostu to 32,3[2]%.

– Chrupki Monster Munch nie bez powodu są uwielbiane od pokoleń. Unikalny kształt uśmiechniętego duszka wywołuje pozytywne skojarzenia, jest też swoistym DNA marki, wokół którego budowana jest optymistyczna i szczera narracja Duszków. Atmosfera, jaką tworzą chrupki Monster Munch, bazuje na radosnych wspomnieniach z dzieciństwa, zabawie, szczerej radości i spontaniczności. Przywołanie tak pozytywnych emocji umacnia ciepłą relację z konsumentami, którzy utożsamiają się z wartościami, jakim hołdują Monsterki

mówi Sylwia Liske, Jr Brand Manager marki Monster Munch.

 

Monster Munch to jednak nie tylko wersja klasyczna, a całe portfolio smaków, w którym znajdują się także Pizza i Ketchup. Ponadto na sklepowych półkach jest też wersja Mr. BIG, czyli chrupki większe niż te w standardowych wersjach. Różnią się od siebie smakiem oraz wielkością, ale ich cechą wspólną jest to, że są wegetariańskie, a w przyprawach nie ma wzmacniaczy smaku. Przede wszystkim jednak chrupki Monster Munch na tle konkurencyjnych produktów wyróżniają się charakterystycznym i znanym kształtem duszka. Szukając więc przekąsek na zbliżające się Halloween, warto sięgnąć właśnie po nie.

Zwyczaj urządzania imprez czy spotkań ze znajomymi z okazji Halloween jest stosunkowo nową praktyką w Polsce. Jest to jednak kolejna w roku okazja do pielęgnowania relacji w anturażu dobrej zabawy, przekąsek, tematycznych przebrań. Duszki od Lorenz bardzo dobrze uzupełniają halloweenowy klimat, ponieważ nie dość, że swoim kształtem wpasowują się w nastrój wydarzenia, to jeszcze dostarczają czystej przyjemności chrupania

dodaje Sylwia Liske.

 

Więcej o marce: https://lorenz-snacks.pl/monster-munch

 

[1] Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), sprzedaż wartościowa, dynamika sprzedaży wartościowej, zmiana sprzedaży wartościowej, w okresie skumulowanym w01 2021 – w34 2021 i w01 2022 – w34 2022 kategoria: CHIPS & POPCORN & EXTRUDERS Segment: EXTRUDERS.

 

[2] j.w.