Egzotyczny smak dołącza do okocimskich Radlerów 0,0%

Marka Okocim rozwija portfolio bezalkoholowych radlerów –nowy smak Okocim Radler 0,0%  Mango z marakują dołączy do innych trzech bezalkoholowych wariantów w tegorocznej ofercie.

Okocim Radler 0,0% Mango z marakują to harmonijne połączenie piwa jasnego pełnego, smaku słodkiego mango i lekko kwaśnej marakui. To czwarty  smakowy, bezalkoholowy wariant w tegorocznym portfolio Okocimskich Radlerów 0,0%, obok Białej Cytryny 0,0%, Ciemnej Wiśni 0,0% i Sycylijskiej Pomarańczy z limonką 0,0%.

 

– W tym sezonie postawiliśmy na smak, który przeniesie nas na egzotyczne, słoneczne plaże. Okocim Radler 0,0% Mango z marakują to pyszne i orzeźwiające połączenie idealne na wiele okazji np. spotkania z przyjaciółmi, za którymi tęsknimy, dla orzeźwienia i ochłody w ciągu dnia, w każdej chwili gdy tylko mamy ochotę na pysznego Radlera 0%. Kategoria piw bezalkoholowych od kilku lat zdobywa uznanie coraz większej liczby konsumentów. Z naszą nową propozycją wpisujemy się w ten trend

 mówi Patrycja Skierska, senior brand manager marki Okocim.

 

W 2020 roku, mimo pandemii, piwa bezalkoholowe kolejny raz zanotowały wzrost popularności i przekroczyły wartość 1 miliarda złotych[1]. Rok 2020 zamknął się udziałem wartościowym segmentu piw 0% w całej kategorii piwa na poziomie 5,7 proc., w porównaniu do 4,7 proc. w 2019 roku. Największe wzrosty wolumenowe odnotowały właśnie bezalkoholowe piwa smakowe (+34 proc.).

 

Wszystkie działania marki Okocim realizowane są w ramach kampanii „Liczy się dobry skład”. Jej celem jest podkreślenie, że w piwie najważniejszy jest skład, rozumiany zarówno jako składniki użyte do warzenia piwa, jak zespół zaangażowanych ludzi z pasją,  którzy warzą piwa i ludzi, którzy sięgają po produkty.

 

Okocim Radler 0,0% Mango z marakują trafia właśnie na półki sklepowe. Rekomendowana cena za butelkę 0,5 l to 3,79PLN. Promocję nowego wariantu wesprze kampania reklamowa w TV i Internecie, materiały POSM w sklepach i dodatkowe aktywacje w digitalu.

 

[1] Źródło: NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Beer), sprzedaż wolumenowa, skumulowane okresy: I – XII 2019, I – XII 2020,  kategoria: Piwo.