skip to Main Content
Klienci Biedronki Mogą Wesprzeć Szlachetną Paczkę

Klienci Biedronki mogą wesprzeć Szlachetną Paczkę

Już od poniedziałku, 16 listopada, każdy klient Biedronki może wesprzeć Szlachetną Paczkę podczas swoich codziennych zakupów. Wystarczy kupić jeden z dwóch specjalnie wyselekcjonowanych produktów. W tym roku sieć Biedronka jest partnerem głównym akcji, ale po raz pierwszy do aktywnej pomocy zaprasza wszystkich odwiedzających jej sklepy.

 

Każdy klient, w każdym zakątku kraju ma możliwość włączenia się we współpracę Biedronki i Stowarzyszenia Wiosna. Wystarczy kupić jeden z dwóch specjalnie oznaczonych produktów marki własnej, a Biedronka przekaże część przychodu z ich sprzedaży na rzecz potrzebujących wspieranych przez „Szlachetną Paczkę”. Tymi produktami są:

 

 

  • CZEKOLADA ŚWIĄTECZNA MAGNETIC
  • CIASTKA KORZENNE DZWONEK MAGNETIC

Biedronka jest bliska milionom Polaków nie tylko w sensie geograficznym, ale przede wszystkim dlatego, że angażujemy się w ważne wydarzenia społeczne w naszym kraju. Szlachetna Paczka to jedno z takich wydarzeń, pokazujące siłę pomagania innym. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z naszymi klientami pomożemy wielu rodzinom spędzić święta w tym trudnym roku w radosnej atmosferze.

Arkadiusz Mierzwa, dyrektor komunikacji sieci Biedronka.

 

Realizacja Szlachetnej Paczki nie byłaby możliwa, gdyby nie współpraca z partnerami biznesowymi. To jest szczególny i trudny rok dla nas wszystkich, dlatego bardzo doceniamy, że po raz kolejny możemy liczyć na wsparcie Biedronki, która daje przykład odpowiedzialności społecznej nawet w trudnych czasach. Dzięki zaangażowaniu firmy i klientów, pomoc Szlachetnej Paczki będzie mogła dotrzeć do jeszcze większej liczby potrzebujących: ubogich rodzin, ledwo wiążących koniec z końcem, osób starszych, schorowanych, z niepełnosprawnościami czy tych, którzy ucierpieli z powodu pandemii. Wrażliwość na drugiego człowieka pozwoli nam szczęśliwie zakończyć ten rok. A szczególnie tym, którym tego szczęścia w tym roku zabrakło.

Dominika Langer-Gniłka, Dyrektor Działu Współpracy i Rozwoju w Stowarzyszeniu Wiosna.

 

Akcja w sklepach sieci Biedronka potrwa 4 tygodnie: od 16 listopada do 13 grudnia 2020 r. i obejmie zakup obu wyselekcjonowanych produktów w dowolnym momencie w tym okresie. Będą one również oznaczone w folderach promocyjnych, na półkach w sklepach przy listwach cenowych, a także na ekranach elektronicznych przy wejściach do placówek.

 

Sieć Biedronka od lat realizuje politykę wsparcia społeczności lokalnych, szczególnie osób zagrożonych niedożywieniem, ubóstwem, czy wykluczeniem społecznym. Ponadto w tym celu założyła w kwietniu 2020 roku Fundację Biedronki, która skupia się na wspieraniu seniorów poprzez m.in. program kart „Na codzienne zakupy” prowadzony wspólnie z Caritas, paczki z artykułami ochronnymi i higienicznymi dla ośrodków stacjonarnej opieki nad seniorami, a ostatnio wraz ze Szlachetną Paczką wydała również poradnik dla opiekunów osób starszych.

Back To Top