Lajkonik i Altavia Kamikaze + K2 z kampanią „CRUSHymy na punkcie Krakersów Mini

Agencja Altavia Kamikaze + K2 przygotowała dla marki Lajkonik kampanię Krakersów Mini, z tegorocznej edycji limitowanej. Działania kampanijne rozpoczęły się w październiku, potrwają do połowy listopada. Grupą docelową są przedstawiciele Gen Z. Akcja jest kontynuacją kwietniowej aktywacji, wprowadzającej na rynek dwa nowe smaki Krakersów Mini – Ser i Jalapeño oraz Bekon.

Obecna kampania CRUSHymy na punkcie Krakersów Miniskupia się na komunikacji skierowanej do młodych odbiorców z Generacji Z. W roli głównej występuje dwójka “influencerów”: KRUCHY & KRUSZYNA – są to Brand Heroes Krakersów Mini z edycji limitowanej, którzy zostali powołani do życia wiosną (przy okazji launchu nowych smaków), a jesienią znów “wkraczają do akcji”.

– O ile Gen Z używa słowa CRUSH i odmienia je w języku polskim – np. “mieć crusha”, o tyle nie mamy odpowiednika dla “to crush on someone” – postanowiliśmy więc stworzyć go dla Krakersów Mini i bawić się grą słów!

– komentuje Paweł Przybylski, senior creative planner Altavia Kamikaze + K2.

– Przy pomocy naszej dwójki “influencerów”, fanów produktu i innych twórców, będziemy szukać sposobów na wyrażanie tego jak bardzo kochamy chrupać limitowaną edycję Krakersów Mini, pomoże w tym między innymi stworzony dla akcji merch. Fanów czeka też niespodzianka muzyczna!

– dodaje Jessica Paliwoda, social media executive agencji.

 

W merchu wypuszczonym przez chrupiących “influencerów” znajdziemy czapkę z krakersową naszywką, piny z KRUCHYM & KRUSZYNĄ, skarpetki nie do pary z bekonem, serem i jalapeño oraz brandowaną torbę. Publikują oni posty z rozmaitymi “impresjami” o tym względem czego CRUSHą (smak, chrupanie, kruchość, ostre nuty & tłuste bity etc.) i czym w ogóle jest CRUSHenie.

 

Osią całej akcji jest konkurs, rozpoczynający się pod koniec października i zaplanowany do 12 listopada. Zadanie konkursowe polega na  zgłaszaniu (w komentarzach pod postem konkursowym) definicji do związku frazeologicznego: “CRUSHyć na punkcie Krakersów mini”.

Do wygrania w konkursie są słuchawki Apple AirPods Max, produkty z merchu KRUCHEGO & KRUSZYNY, oraz zestawy produktów Krakersów Mini z edycji limitowanej.

 

Agencja przygotowała także wsparcie digital konkursu. Do współpracy przy konkursie zapraszani są influencerzy działający na Instagramie i Tik Tok. Ich zadaniem jest przygotowanie kontentu związanego z CRUSHeniem oraz wspominanie o konkursie w swoich publikacjach.

 

Agencja Altavia Kamikaze + K2 współpracuje z brandem Lajkonik od ubiegłego roku, po wygranym przetargu. Zakres współpracy obejmuje działania w mediach społecznościowych – w tym m.in. bieżącą komunikację na Facebooku i Instagramie (kreacja postów, obsługa profilu, media płatne) oraz organizację aktywacji na platformie TikTok.

 

Więcej na:

https://www.facebook.com/LajkonikPL  https://www.instagram.com/lajkonikpl/