skip to Main Content
Lipiec Skuty Lodem… Na Patyku, Czyli Preferencje Lodowe Klientów Biedronki

Lipiec skuty lodem… na patyku, czyli preferencje lodowe klientów Biedronki

Nic tak nie uprzyjemnia gorącego lata, jak odrobina ochłody, a świetnym na to sposobem są lody. Z okazji przypadającego na 16 lipca Dnia Lodów, Biedronka publikuje dane dotyczące lodowych preferencji klientów oraz sprawdza, w którym z miesięcy nie potrafimy przejść obojętnie obok tych mrożonych przysmaków. Dla lodowych smakoszy sieć przygotowała także wyjątkowe promocje.

 

Klienci Biedronki z bogatej oferty lodów korzystają przez cały rok, ale hasło „Lody, lody dla ochłody” zdaje się im przyświecać przede wszystkim w lipcu. Jak pokazują dane sieci, najwięcej lodów kupujemy właśnie w tym letnim miesiącu. W samym 2022 r., w lipcu, do koszyków klientów trafiło prawie 40 mln sztuk różnego rodzaju mrożonych deserów. Dniem, w którym najczęściej stawiamy na lody, okazuje się natomiast sobota. Niezależnie od miesiąca jest to dzień, kiedy kupujemy ich najwięcej – w lipcu ubiegłego roku do koszyków we wszystkie soboty miesiąca trafiło ponad 8 mln sztuk tych schłodzonych słodkości, w czerwcu – ponad 7,3 mln, a w sierpniu – ponad 7,5 mln sztuk.

 

Klienci Biedronki kupują coraz więcej lodów. W czerwcu br. sieć zanotowała wzrost sprzedaży o ponad 11% w stosunku do czerwca ubiegłego roku. W samym 2022 roku, klienci sieci Biedronka kupili ich prawie 210 mln sztuk.

 

Śmietankowy zawrót głowy

 

Biedronka przyjrzała się także preferencjom smakowym swoich klientów z różnych województw. Jak wskazują zebrane dane, jeden smak bije pozostałe na głowę i jest ulubieńcem aż 9 województw! Mieszkańcy województwa dolnośląskiego, łódzkiego, lubelskiego, opolskiego, podlaskiego, śląskiego, świętokrzyskiego, warmińsko-mazurskiego oraz zachodniopomorskiego stawiają na klasykę, czyli śmietankę i lodowe kanapki. Klienci z woj. kujawsko-pomorskiego, mazowieckiego, małopolskiego i pomorskiego rozsmakowali się za to w słodko-słonym smaku słonego karmelu lodów Marletto na patyku. Mieszkańcy Lubelszczyzny i Wielkopolski zdecydowanie częściej decydują się na orzechowo-czekoladową wariację lodów Marletto Almond na patyku, a Podkarpacia – na słodki miks truskawki i wanilii lodów Diuna Duo w rożku.

 

W pudełku, na patyku, w rożku…

 

Sieć Biedronka nie tylko oferuje swoim klientom szerokie portfolio lodów różnych marek w dziesiątkach smaków, ale także sukcesywnie rozszerza propozycję marki własnej Marletto.

 

Kiedy w 2007 roku wprowadzaliśmy do naszych sklepów lody marki Marletto, nie spodziewaliśmy się, że tak szybko staną się tak popularne wśród klientów. Zaczynaliśmy od 8 wariantów, teraz jest ich około 60, a część z nich, jak np. lody Marletto Almond czy Słony Karmel na patyku są niekwestionowanymi faworytami wśród konsumentów. Za tym sukcesem stoi na pewno jakość, do której przywiązujemy ogromną wagę, oryginalne receptury i oczywiście biedronkowe ceny. Nieprzypadkowo marka Marletto została nagrodzona znakiem Dobra Marka 2022.

Rafał Aletański, menedżer kategorii odpowiedzialny za lody Marletto w sieci Biedronka

 

Dla każdego coś ulubionego

 

Z okazji Dnia Lodów, Biedronka przygotowała wyjątkowe promocje dla wszystkich lodowych koneserów. Do soboty, 15 lipca, przy zakupie dwóch lodowych wielopaków drugi tańszy otrzymamy aż 70% taniej, a przy zakupie dwóch sztuk nowości – lodów Marletto 900 ml o smaku Bezy Pavlovej lub Cherry Brownie – drugie opakowanie będzie aż 58% tańsze. Ale to nie wszystko – kupując 2 opakowania dowolnych lodów i sorbetów Maletto 500 ml, drugi dostaniemy za połowę ceny. Promocją zostały objęte również wszystkie lody familijne marki Zielona Budka 1 l – przy zakupie dwóch sztuk produktu, tańszy dostaniemy za symboliczną złotówkę.

Back To Top