Mąka ze Smokiem w kampanii na Wielkanoc

Tradycyjna babka czy mazurek to wypieki, które warto upiec, wykorzystując najlepsze produkty. Wielkanocna kampania Polskich Zakładów Zbożowych „PZZ” w Krakowie S.A. w swojej nowej kampanii podkreśla, że warto postawić na Mąkę ze Smokiem.

Kampania „WielkaMoc wypieków” ma na celu wzmocnienie świadomości marki oraz intensyfikację sprzedaży w okresie poprzedzającym Święta Wielkanocne. Działania wizerunkowe podkreślają, że do tradycyjnych wielkanocnych wypieków warto używać sprawdzonych produktów – zalicza się do nich obecna na rynku już ponad 70 lat Mąka ze Smokiem. Smak i sukces świątecznych słodkości zapewniają naturalna biel mąki oraz wysokie standardy jej produkcji.

 

Rozpoczęta kampania to kolejna odsłona kompleksowych i długofalowych działań prowadzonych przez Optima Marketing Group. Agencja odpowiada za strategię oraz kreację. W ramach kampanii zaplanowano także działania w social media i współpracę z influencerami, którzy na swoich kanałach będą przygotowywać wielkanocne wypieki.

 

Do flagowych produktów Polskich Zakładów Zbożowych „PZZ” w Krakowie S.A. należy Mąka ze Smokiem tortowa posiadająca Znak Jakości Q wydawany przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji. Ostatnie kilka lat to intensywny rozwój firmy. Jedną z najważniejszych inwestycji było uruchomienie w październiku 2018 roku nowoczesnego zakładu produkcyjnego – Młyna św. Marcina w Podłężu.