Nowe opakowanie wzmacnia więzi z Wrocławiem i odwołuje się do wyjątkowej tradycji piwnej regionu.
Serce Piasta bije we Wrocławiu. Marka tutaj się narodziła i jest dumna ze swojego lokalnego dziedzictwa. Odświeżone opakowanie mocniej podkreśla wrocławski charakter tego piwa.
Wrocław jest wyjątkowym miejscem na piwnej mapie świata. To miasto pogranicza. Tutaj spotykają się trzy wielkie kultury piwne – polska, czeska i niemiecka. Nowe opakowania nawiązują do korzeni piwowarstwa w regionie Dolnego Śląska, przypominając o tej wyjątkowej z piwnej perspektywy lokalizacji Wrocławia.
Głównym elementem etykiety Piasta pozostaje Ratusz we Wrocławiu, któremu marka Piast od lat udziela wsparcia finansowego. Samo opakowanie zyskało bardziej współczesny i jakościowy charakter, przy użyciu prostszych, klasycznych form. Piast w nowych opakowaniach wejdzie na rynek na przełomie kwietnia i maja br. Za projekt odpowiada wrocławska agencja PND Futura.
Do końca lipca na rynku obecne będą opakowania promocyjne. W loterii podkapslowej do wygrania jest 700 tys. piw marki Piast. Wygrane piwa można odbierać w wybranych sklepach do 31 lipca br.
Z powodu pandemii koronawirusa wymiana kapsli może być utrudniona. Przedstawiciele marki Piast proszą o zachowanie wygrywających kapsli i kluczyków oraz gwarantują, że wszystkie wygrane zostaną uznane.