skip to Main Content
Marka Somersby Wystartowała Z Długofalową Kampanią Przyjazną Zapylaczom

Marka Somersby wystartowała z długofalową kampanią przyjazną zapylaczom

Pod koniec maja 2023 r. rozpoczęła się komunikacja kampanii edukacyjnej „Zapylamy z pomocą”, zainicjowanej przez Somersby i Fundację Pszczoła Musi Być. Marka z portfolio Carlsberg Polska szerzy wiedzę o zapylaczach i tworzy ogrody przyjazne owadom zapylającym w wybranych miejscach w Polsce.

Kampania edukacyjna „Zapylamy z pomocą” Somersby zwraca uwagę na niezwykle istotny temat jakim jest ochrona owadów zapylających. Marka do współpracy zaprosiła Fundację Pszczoła Musi Być, która od lat zajmuje się propagowaniem idei tworzenia środowisk odpowiednich dla rozwoju zapylaczy.
Co Ty wiesz o zapylaczach?
Edukacja – to słowo klucz w planie działań Somersby. Razem z Fundacją Pszczoła Musi Być, marka chce pokazać konsumentom, jak istotną rolę w prawidłowym funkcjonowaniu Ziemi odgrywają zapylacze. Na czas kampanii strona internetowa Somersby zamieniła się w platformę edukacyjną, na której znajduje się bezpłatny e-book oraz artykuły eksperckie o ekologii i owadach zapylających. Wystartował także konkurs, który potrwa do 15.10.2023. Konsumenci, którzy zakupią promocyjne opakowanie produktów Somersby, mogą wziąć udział w quizie edukacyjnym. Na tych, którzy odpowiedzą na największą liczbę pytań w najkrótszym czasie czeka 8 nagród głównych w postaci 25 000 zł na aranżację przydomowego ogródka lub balkonu oraz 800 nagród rzeczowych.
– Somersby to świat owocowego relaksu. Nie byłoby tej marki bez owoców, a owoców nie ma bez pszczół, dlatego tak bliski i ważny jest dla nas ich los. Do jesieni będziemy edukować i nagradzać naszych konsumentów. Zachęcamy także do tworzenia własnych przydomowych ogródków, które nie tylko zaowocują aspektem wizualnym, ale bezpośrednio przyczynią się do zadbania o naszą planetę. Wystarczy nawet niewielka przestrzeń jak balkon czy parapet
– mówi Alicja Wirkowska, Junior Brand Manager marki Somersby.
Zapraszamy do ogrodu
Somersby stworzy także dostępny dla wszystkich i przyjazny zapylaczom ogród. Będzie nie tylko cieszył oko odwiedzających, ale także zapewni wartość edukacyjną poprzez tzw. ścieżki edukacyjne. Dokładna lokalizacja zostanie ogłoszona latem w mediach społecznościowych marki.
– Mam nadzieję, że każdy dzień akcji „Zapylamy z pomocą” będzie inspiracją, do zgłębiania wiedzy o owadach i roślinach. Zachęci nas do zapoznania się z pięknem przyrody, która fascynuje i w swej złożoności stanowi, po mimo wielu lat badań, zagadkę
– mówi Jakub Sobeczek, członek zarządu Fundacji Ekologicznej Pszczoła Musi Być.

Produkty promocyjne Somersby dostępne są w sklepach w całym kraju. Za opracowanie idei kampanii, scenariuszy spotów TV oraz digital, przygotowanie key visual dla działań equity oraz konkurs wraz ze składem nośników do kampanii OOH odpowiada agencja Just. Działaniami komunikacyjnymi zajęła się agencja 2koma7 oraz Webrange, a zakupem mediów dom mediowy Initiative.

Back To Top