Nachosy i Dipy – nowości od Crunchips

Oglądanie serialu lub filmu na własnej kanapie, turniej gamingowy z przyjaciółmi czy domówka – to tylko wybrane okazje, przy których konsumenci sięgają po Nachosy. W tym segmencie debiutuje marka Crunchips i wprowadza trzy smaki Nachosów oraz dwa rodzaje Dipów – idealne połączenie na każdą domową imprezę.

Nachosy są najszybciej rozwijającym się segmentem w kategorii słonych przekąsek w Polsce, ze wzrostem wartościowym 22,2% rocznie[1]. Ma to związek z tym, że ostatnie dwa lata wymusiły na nas zmianę sposobu spędzania czasu wolnego. Częściej siedzieliśmy w domach, a ekrany kinowe zastąpiliśmy monitorami laptopów. Ważnym elementem wieczorów filmowych są nachosy. Sięgamy po nie podczas serialowych maratonów czy na imprezach ze znajomymi

Justyna Plucińska, Kierownik działu badań konsumenckich i analiz marketingowych.

 

W odpowiedzi na potrzeby konsumentów pod marką Crunchips na rynku pojawią trzy rodzaje Nachosów – Ser żółty, Chilli i Barbecue. Charakterystyczna, trójkątna przekąska idealnie nadaje się do tego, aby zjeść ją z każdym z dwóch rodzajów pysznych Dipów, które również wprowadza marka Crunchips. Dipy Hot Salsa lub Serowe Fondue doskonale komponują się z kukurydzianymi nachosami.

– Crunchips to marka, która kojarzy się z beztroskim czasem spędzonym z przyjaciółmi. Dlatego dołączyły do niej Nachosy – idealnie chrupiąca i smaczna przekąska, która sprawdzi się podczas wielu towarzyskich okazji. Dostarczając naszym konsumentom radości, jednocześnie nie zapominamy o jakości. Kukurydziane, a więc pozbawione glutenu, Nachosy są źródłem błonnika, nie zawierają konserwantów, a do ich smażenia użyty został olej słonecznikowy. Dostępne w dwóch popularnych smakach Dipy także nie zawierają glutenu, konserwantów ani wzmacniaczy smaku. Połączenie tych dwóch produktów to gwarancja doskonałego smaku i wyjątkowego czasu spędzonego z przyjaciółmi

– mówi Karolina Zaborowska, Brand Manager Crunchips Nachos.

 

[1] Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), zmiana sprzedaży wartościowej, w okresach skumulowanych 05.2020 – 04.2021 i 05.2021 – 04.2022, kategoria: Salty Snacks Segment: Corn Chips