Najnowszy produkt z linii Go Active z logotypem reprezentacji Polski już w Biedronce

Już w czwartek (21.03) czekają nas piłkarskie emocje związane z meczem reprezentacji Polski, a tymczasem klienci Biedronki mogą wypróbować, co wpływa na dobrą formę piłkarzy. W sklepach sieci pojawił się najnowszy produkt linii Go Active, Peanut Powder, opracowany we współpracy z dietetykami polskich piłkarek i piłkarzy. Produkt jest sygnowany logotypem reprezentacji Polski, a działania promocyjne wspiera wizerunek grupowy kadrowiczów, m.in. Roberta Lewandowskiego, Wojciecha Szczęsnego, czy Ewy Pajor.

21 marca 2024 roku o godz. 20.45 na PGE Narodowym w Warszawie reprezentacja Polski rozegra półfinałowy mecz barażowy o awans do turnieju finałowego mistrzostw Europy z Estonią. Największa sieć handlowa w Polsce, jako oficjalny sponsor Reprezentacji, już od niemal 14 lat wspiera polskich piłkarzy i piłkarki. Ostatnio współpraca Polskiego Związku Piłki Nożnej z siecią Biedronka zaowocowała wprowadzeniem na rynek kolejnego produktu z serii Go Active, sygnowanego logotypem piłkarskiej reprezentacji Polski. Nowy produkt marki własnej pod nazwą Peanut Powder to orzeszki ziemne prażone, odtłuszczone w formie proszku – wspólnie opracowany i polecany przez specjalistów z zakresu żywienia, którzy na co dzień współpracują z reprezentantami i reprezentantkami Polski. Nowość dostępna jest już w sklepach sieci Biedronka. Peanut Powder powstaje w 100% z orzeszków prażonych i cechuje się obniżoną zawartością tłuszczu – uzyskany produkt ma 70% mniej tłuszczu niż prażone orzeszki arachidowe. Dodatkowo w 100 gramach produktu znajduje się aż 46 gram białka. Najnowszy produkt z linii Go Active ma szerokie zastosowanie, m.in. jako uzupełnienie diety w każdym domu, a ze względu na swoje właściwości sprawdzi się również w diecie osób aktywnych fizycznie. Można go wykorzystać również jako dodatek do potraw i wypieków, a także sosów i śniadań w postaci smoothie czy owsianki, dodając do nich w ten sposób solidną porcję protein.

Cieszymy się, że po raz kolejny we współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej poszerzyliśmy ofertę dedykowanej serii produktów rozwijanej w ramach marki własnej Go Active. Łącząc siły dietetyków współpracujących z piłkarskimi reprezentacjami Polski kobiet i mężczyzn oraz specjalistów z zakresu jakości i żywienia z Biedronki, udało się stworzyć unikalny produkt na rynku. Bo tak jak na boisku, również w diecie kluczowe jest to, by stawiać na możliwie najlepszy możliwy skład. Peanut Powder, podobnie jak inne produkty z tej serii, stanowi zarówno znakomite uzupełnienie diety dla piłkarzy i piłkarek reprezentujących polskie barwy narodowe, jak również dla osób amatorsko uprawiających sport i ceniących zdrowy styl życia.

Sylwia Bucka, Dyrektor ds. Rozwoju Marki w sieci Biedronka

 

Peanut Powder to kolejny produkt z linii Go Active sygnowany logotypem reprezentacji Polski. Od września ub.r. w sklepach sieci Biedronka dostępne są produkty marki Go Active, które powstały w ramach współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Klienci ceniący aktywność sportową i zdrowy tryb życia mogą wybierać z bogatej oferty napojów izotonicznych, żeli energetycznych, czy kilku wariantów wody witaminowej. Informacja o zaletach najnowszego produktu linii Go Active znajdzie się w programie meczowym spotkania Polska – Estonia, które odbędzie się 21 marca na PGE Narodowym w Warszawie. Dzięki Biedronce, Oficjalnemu Sponsorowi Reprezentacji, wśród ponad 50 tysięcy kibiców biało-czerwonych znajdzie się również Pan Tomasz. To on za kwotę 8600 zł wylicytował 2 bilety Gold na mecz Polska – Estonia, jak również piłkę i koszulkę reprezentacji Polski ozdobione autografami wszystkich zawodników, które Biedronka wystawiła na aukcję na rzecz 32. Finału WOŚP.

Od lat jestem gorącym kibicem naszej narodowej reprezentacji piłki nożnej, ale do udziału w aukcji wystawionej przez Biedronkę przede wszystkim zmotywował mnie mój syn, z którym wspólnie licytowaliśmy. Ogromne znaczenie miała dla mnie nie tylko możliwość osobistego wsparcia drużyny podczas meczu, ale również wraz z żoną chcemy dawać przykład i uwrażliwić naszego syna na potrzebę pomagania drugiemu człowiekowi. Świadomość, że wpłacona przez nas darowizna zostanie w pełni przeznaczona na zakup sprzętu pulmonologicznego, a dzięki temu dołożymy jako rodzina cegiełkę do dzieła pomagania, pomógł nam w dążeniu do wygranej. Dzięki tej aukcji, nie tylko zdobyliśmy pamiątki w postaci koszulki i piłki z podpisami całej drużyny, lecz również będę mógł dzielić piłkarskie emocje z synem, co zapewne pozostanie niezapomnianym wspomnieniem na długie lata.

Tomasz Buszta, zwycięzca licytacji aukcji na rzecz 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy