Netto dołącza do akcji „Czysta klamka”

Kontynuując swoje działania, dyskonter dołączył do akcji „Czysta klamka”, promując bezpieczne dostawy, a także nawyki, umożliwiające walkę z COVID-19. W ramach tej inicjatywy, gazetki z ofertą Netto są dostarczane do konsumentów zgodnie z najwyższymi standardami sanitarnymi.

 

 

 

Kolporterzy gazetek Netto są wyposażeni w maseczki, rękawiczki ochronne i środki dezynfekujące, a materiały dostarczają, przestrzegając najwyższych norm bezpieczeństwa. Ponadto, w ramach akcji, doręczyciele wszelkiego rodzaju przesyłek są zachęcani do dezynfekcji wszystkich klamek oraz przycisków domofonów, a także skrzynek, do których dostarczają materiały.

 

 

W ostatnich miesiącach nasze życie uległo zdecydowanej zmianie i odnosi się to również do realiów zakupowych. Branża handlowa stanęła przed trwającym wciąż wyzwaniem, aby zapewnić swoim klientom możliwe najwyższy stopień bezpieczeństwa. W Netto wiemy, jak ważne jest przestrzeganie zasad higieny w obecnej sytuacji, dlatego przystąpiliśmy do akcji „Czysta klamka”, by zwiększyć skalę naszych działań prozdrowotnych i pomagać budować świadomość, na temat tego, jak przestrzeganie prostych procedur może pomóc w walce z wirusem – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska.

 

 

Akcja „Czysta klamka” jest realizowana od drugiej połowy marca 2020. Więcej informacji na temat programu „Czysta klamka” znajduje się na stronie www.czystaklamka.org.pl.