Nowa kampania marki Jeżyki – „Jeżyki. Najeżone bakaliami. Najeżone doznaniami”

Kultowe i lubiane od lat ciastka Jeżyki od marki Goplana ruszają z kampanią promocyjną pod hasłem Jeżyki. Najeżone bakaliami. Najeżone doznaniami”, w ramach której pojawi się nowy spot reklamowy, a także instagramowy konkurs „#mojaCOOLgirl” z atrakcyjnymi nagrodami. W ramach działań promowane będą również Jeżyki Coolki – jedyne dostępne na polskim rynku kulki waflowe nawiązujące swą recepturą do sztandarowego produktu marki.

Bohaterkami piętnastosekundowego spotu Jeżyki. Najeżone bakaliami. Najeżone doznaniami są kobiety, które, mimo że reprezentują odmienne charaktery i styl życia, łączy przyjaźń i… miłość do produktów marki Jeżyki. Dzięki wyjątkowemu smakowi i unikalnym doznaniom sensorycznym, znane od lat ciastka stają się elementem integrującym z pozoru kontrastujące ze sobą temperamenty. Ich zaskakujące właściwości znajdują swoje odzwierciedlenie również w samej recepturze produktu – różnorodne składniki łączą się w całość, tworząc pyszną przekąskę. Kruche ciastko, słodki karmel, naturalne bakalie i wyrazista czekolada stanowią kompozycję pełną zaskakujących doświadczeń.

Za pomocą kampanii marka będzie celebrować kobiecość nie tylko z okazji obchodzonego w dniu 8 marca Dnia Kobiet, ale też na co dzień. W tym celu Jeżyki przygotowały na swoim profilu na Instagramie @jezyki_pl konkurs „#mojaCOOLgirl” zachęcający użytkowników do zamieszczania specjalnych dedykacji z hashtagiem #mojaCOOLgirl w formie postów, rolek lub relacji. Dla autorów i autorek najciekawszych materiałów przewidziano nagrody w postaci biżuterii marki Ania Kruk oraz zestawów słodyczy. Zwycięska dedykacja zostanie nagrodzona ekskluzywnym, dwuosobowym wyjazdem do SPA. Konkurs wspierany będzie również przez profil @Jeżyki. Chwile najeżone doznaniami na Facebooku.

Ciastka Jeżyki w wielu wariantach smakowych oraz Jeżyki Coolki dostępne są w regularnej sprzedaży w sklepach w całej Polsce.