Ser + Jalapeño oraz Bekon to dwa nowe, wyraziste smaki Krakersów mini marki Lajkonik. Klientów z pewnością przyciągną nie tylko lubiane, intensywne smaki Edycji Limitowanej, ale także wyróżniające się opakowania.
Lider w segmencie Krakersów
Krakersy to jedna z ulubionych słonych przekąsek konsumentów. Niekwestionowanym liderem w tym segmencie jest marka Lajkonik, która posiada aż 51,3% udziału[1]. Sprzedaż wartościowa w ujęciu rocznym wzrosła o 26,8%, a ilościowa 22,1%.
Dlatego producent konsekwentnie rozbudowuje swoje portfolio o nowe rodzaje i smaki krakersów. Od momentu wprowadzenia na rynek Krakersy mini cieszą się ogromną popularnością wśród konsumentów i ich sprzedaż również rośnie. Klienci chętnie sięgają po dostępne na rynku smaki: Ser i Cebulka, Solone oraz Czerwona Papryka.
Edycja Limitowana dla tych, którzy lubią wyraziste smaki
– Dla tych, którzy lubią nowości, marka Lajkonik przygotowała wyjątkową Edycję Limitowaną. Na sklepowych półkach pojawią się dwa warianty: Ser + Jalapeño oraz Bekon. To odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy preferują klasyczne serowe i mięsne smaki, ale także dla tych młodszych, którzy dodatkowo poszukują ostrzejszej nuty. Delikatna chrupiąca tekstura mini krakersa połączona z intensywnym smakiem z pewnością zaspokoi podniebienie niejednego przekąskowicza
– mówi Małgorzata Stojanowska-Szulejko, Kierownik ds. marki Lajkonik.
Oprócz wyjątkowych smaków Edycja Limitowana zaskakuje opakowaniem. Symbole sera i papryczek układają się w nowoczesną mozaikę, a pomarańczowo-brązowe fale nawiązują do struktury i kształtu plastrów boczku. Apetyczność projektów podbijają graficzne smaczki w kształtach liter. Delikatną chrupkość symbolizuje przełamany krakers. Tak jak i dostępne wcześniej na rynku warianty Krakersów mini, opakowania Edycji Limitowanej są wygodne i gwarantują łatwe otwieranie.
Krakersy mini dostępne są w sklepach w całej Polsce w gramaturze: 100g.
Więcej o marce Lajkonik można przeczytać tutaj: https://lajkonik.pl/
[1] Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), udział w sprzedaży wartościowej, zmiana sprzedaży wartościowej, zmiana sprzedaży w sztukach, w okresach skumulowanych w05 2021 – w4 2022 vs. w05 2022 – w4 2023 kategoria: SALTY BAKERY INCL. BREAD STICKS segment: Crackers (klasyfikacja własna klienta)