Nowy ambasador NUII Jason Momoa zachęca do wyruszenia we wspólną przygodę w nowej kampanii

Egzotyczna aura i najwyższej jakości składniki w połączeniu z przygodą – NUII ogłasza nowego ambasadora, Jasona Mamoę znanego z ról w „Aquamanie”, „Grze o Tron” i „Dunie”. Aktor idealnie odzwierciedla istotę i wartości, którymi kieruje się marka. Już od kwietnia rozpoczynają współpracę w myśl kampanii „Sięgnij po kolejną przygodę z Nuii”.

„Nuii”, co znaczy „wielki, wspaniały” w hawajskim, jest przeznaczona dla tych, którzy marzą o odkrywaniu egzotycznych miejsc i poznawaniu niezwykłych kultur. Dlatego też, istnieje tylko jedno pytanie, które Jason może zadać, krocząc malowniczą plażą i delektując się produktami marki w reklamie promującej kampanię „Sięgnij po kolejną przygodę z Nuii” – Czy jesteś głodny przygody?

„Z radością witamy Jasona Momoę w rodzinie NUII”

– mówi Joanna Wilczak, Senior Brand Manager marki

„Pasja Jasona do podróży i środowiska współgra z misją naszej marki, która chce Cię zabrać w mniej znane miejsca niż codzienność, za sprawą naszych lodów. Jesteśmy podekscytowani możliwościami, jakie niesie za sobą ta współpraca i z niecierpliwością czekamy na wiele wspólnych przygód.”

Kampania z Jasonem Momoą będzie widoczna w telewizji, na billboardach, w reklamie w prasie oraz online, ponadto, będzie wsparta działaniami PR oraz w mediach społecznościowych. Kampania rusza w 14 krajach, w tym we Włoszech, Francji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Hiszpanii, Portugalii, Grecji, Bułgarii, Rumunii, Serbii i Macedonii Północnej oraz w Polsce. Wspólne działania NUII z Jasonem Momoą można śledzić na bieżąco na Instagramie marki @nuii_icecream_global oraz na Tik Toku @nuii_icecream.

 

NUII zobowiązuje się również wspierać projekty dotyczące bioróżnorodności w dzikich miejscach, gdzie mogą realnie wpływać życie ludzi i zwierząt, a także ich środowisko. Dlatego też, marka z dumą wspiera projekt WILDARK: Koala Rewilding Project oraz projekt NUII P.E.A.C.E w Namibii.

 

Za ideą kreatywną kampanii oraz produkcją stoi agencja TOAST. Reżyserem spotu reklamującego współprace jest Antoine Janssens, za media opowiada Agencja Mediowa: Universal MCCANN, zaś działania PR na rynku polskim powierzone zostały Agencji Big Picture.