Odśwież swój umysł, nie tylko oddech! – nowa kampania marki Airwaves®

Czasem każdego z nas dopada znużenie i monotonia. Odpowiedzią na taki stan rzeczy może być … guma Airwaves® o mentolowym smaku. W nowej kampanii internetowej marka w humorystyczny sposób pokazuje konsumentom, jak uczucie odświeżenia płynące z żucia gumy o intensywnym smaku pomaga odmienić zwyczajne, codzienne sytuacje. 

W ramach startującej właśnie kampanii digitalowej konsumenci będą mogli zobaczyć dwa 6-sekundowe spoty. Pokazane są w nich typowe sytuacje, kiedy podczas nauki czy pracy potrzebujemy uczucia orzeźwienia. Zapewnić je może mocne uderzenie intensywnego mentolowego smaku płynące z żucia Airwaves, które poczujemy nie tylko w ustach. Spoty do końca roku będzie można oglądać poprzez formaty social, display oraz online video.

 

Za produkcję kampanii odpowiedzialna jest globalna agencja BBDO, za zakup mediów Mediacom.

 

Bezcukrowa guma Airwaves® dostępna jest na sklepowych półkach w 2 wariantach: Cool Cassis – o smaku mentolu i porzeczki oraz o smaku mentolu i eukaliptusa.

 

Link do spotów:

https://youtu.be/jVgroN5-HtA

https://youtu.be/GEsaYXw9rUA