Pewni Dobrego – masz moc działania

Auchan rozpoczyna ogólnopolską kampanię swojej unikatowej marki własnej Pewni Dobrego – oferującej najwyższej jakości produkty pochodzące od lokalnych producentów, tworzonej ze szczególną troską o środowisko naturalne, dobrostan ludzi oraz zwierząt. Celem kampanii jest budowanie wśród konsumentów świadomości marki i tego, jak sprawczą moc mają ich decyzje, zawsze, gdy wybierają produkty Pewni Dobrego. Jak w realny sposób przyczyniają się do ochrony ziemi, wsparcia polskiego rolnictwa i lokalnych dostawców, a także lepszego życia i odżywiania swoich rodzin. 

Tworzenie odpowiedzialnej i wyjątkowej oferty zawsze z zachowaniem doskonałej relacji ceny do jej jakości – to jeden z filarów strategii Auchan, a dynamiczny rozwój marki Pewni Dobrego jest tego sztandarowym przykładem

– mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki, Klienta, Data, SI w Auchan Retail Polska.

Realizowana obecnie kampania to nasz sposób na pokazanie, że budowanie oferty żywności pozyskiwanej w sposób odpowiedzialny może przynieść jeszcze większe korzyści – tak dla człowieka, jak i planety – jeśli konsumenci będą świadomi realnej, sprawczej mocy jaką mają podejmowane przez nich decyzje zakupowe. Mamy nadzieję, że zaplanowane przez nas aktywności będą dla naszych klientów źródłem wielu ciekawych i wartościowych informacji, a także smakowych odkryć i kulinarnych inspiracji z marką Pewni Dobrego.

Zainicjowana 7 marca br. kampania ma charakter 360°, a wszystkie zaplanowane działania spajać będzie wspólne przewodnie hasło: Twoje działania mają wielką moc!  Jednym z głównych elementów kampanii jest trwająca do 30 marca kampania telewizyjna, która  pokazuje, że kupując produkty Pewni Dobrego można przyczynić się np. do mniejszego zużycia wody i energii, czy wsparcia zatrudnienia wśród lokalnych społeczności. W ramach kampanii prowadzonej w mediach cyfrowych – własnych i partnerów kampanii – przewidziane są m.in. angażujące konkursy i aktywacje z udziałem ekspertów (np. dietetyków) czy osobowości kulinarnych. Na pokazy kulinarne prowadzone na żywo przez szefów kuchni liczyć będą mogli klienci sklepów stacjonarnych, w których prowadzone będa także akcje degustacyjne produktów Pewni Dobrego. Przygotowana została również dedykowana strona poświęcona marce Pewni Dobrego, na której konsumenci znajdą informacje dotyczące oferty produktowej, kulinarne inspiracje i porady. Na kanale YouTube Auchan dostępne będę również filmiki kulinarne z cyklu Jola Kleser przedstawia najlepsze przepisy kulinarne – inspirujące do gotowania z wykorzystaniem produktów Pewni Dobrego.

 

Unikatową ofertę marki Pewni Dobrego tworzy dziś 418 najwyższej jakości polskich produktów spożywczych, pochodzących od blisko 70 starannie wybranych lokalnych producentów żywności, z którymi Auchan łączą wieloletnie, oparte na wzajemnym zaufaniu partnerskie relacje. Wytwarzane z poszanowaniem środowiska naturalnego i dbałością o dobrostan zwierząt, bez użycia antybiotyków, z zagwarantowaną tzw. czystą etykietą – rzetelną informacją o składzie produktu i jego pochodzeniu, produkty z logo Pewni Dobrego szczególnie cenione są za jakość i wyjątkowe walory smakowe. Oferta marki obejmuje m.in. warzywa, owoce, mrożonki, nabiał, mleko, jaja, mięso, wędliny, wyroby garmażeryjne, ryby, owoce morza, soki i napoje oraz produkty śniadaniowe. Marka została stworzona w ramach Odpowiedzialnego Partnerstwa Współpracy, a zawierane z producentami długoterminowe umowy partnerskie, zapewniają im warunki stabilnego rozwoju i zatrudnienia. Produkty marki Pewni Dobrego dostępne są we wszystkich kanałach sprzedaży Auchan.