Piotr Fronczewski i Pih nagrali utwór w konwencji rap do muzycznej kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej „Alkohol i samochód – to się nie rymuje”

Po dwóch miesiącach trwania kampanii promującej odpowiedzialną konsumpcję alkoholu „Alkohol i samochód – to się nie rymuje” przyszedł czas na premierę utworu muzycznego, którego współautorami są internauci, a wykonawcami Piotr Fronczewski i Pih.

Uczestnicy konkursu poprzez social media Kompanii Piwowarskiej zgłaszali swoje propozycje fraz, a z wybranych rymów powstał utwór zarapowany przez Piotra Fronczewskiego i Piha. Autorem podkładu muzycznego jest kompozytor i producent Magiera.

Otrzymaliśmy ponad dwa tysiące zgłoszeń, które były na tak wysokim poziomie, że wystarczyły nam dwie godziny na złożenie utworu

– skomentował Adam Piechocki, występujący pod pseudonimem Pih.

Dawno nie rapowałem, ale było to ciekawe doświadczenie i mam nadzieję, że efekt końcowy spodoba się naszym słuchaczom

– dodał Piotr Fronczewski.

 

Utwór jest dostępny na Youtube pod linkiem: Alkohol i samochód? To się nie rymuje! – Pih feat. Piotr Fronczewski – YouTube, na platformach streamingowych: Spotify, Tidal, Apple Music, iTunes Store, Amazon Music, deezer, Boomplay oraz w social media Kompanii Piwowarskiej.

 

Za koncepcję kreatywną, przebieg akcji, planowanie i zakup mediów odpowiedzialna była agencja marketingowa V&P.