Przysnacki w odświeżonej, „apetycznej” szacie graficznej

Zespół HiBrands podjął się odświeżenia marki słonych przekąsek Przysnacki. Wsparto firmę Intersnack w przeprowadzeniu zmian w portfolio i identyfikacji marki oraz zaproponowano konsumentom nowy i lepiej wpasowany do współczesnych trendów język graficzny opakowań produktów.

 

Przysnacki to marka z ambicjami, by mogła umacniać się pośród najlepszych na sklepowej półce potrzebowała kogoś, kto pomoże odnaleźć jej drogę do mainstreamu współczesnej estetyki. To także marka wyrazista, świadoma swojej tożsamości i silnie wpisana w rodzimy kontekst. Odświeżając Przysnacki szukano zatem aktualnych trendów estetyki polskiej lokalności.
Przetarg wygrała firma HiBrands, ponieważ przekonała Intersnack (oraz konsumentów zaangażowanych w przetargowy proces badawczy), że wiedzą, w jaki sposób współcześni odbiorcy rozumieją pozytywną, aspiracyjną polskość i potrafią tę wiedzę zmieniać w apetyczne projekty opakowań produktów.

Przeprojektowaliśmy całość układu graficznego opakowań, począwszy od logo, przez system komunikacji aż po przedstawienie produktowe. Projekt na nowo definiuje kody polskości i naturalności, tak mocno osadzone w tej marce. Pokazaliśmy je we współczesnym wydaniu. Stworzyliśmy opakowania, które badanym odbiorcom wciąż kojarzyły się z produktami lubianej przez nich marki, ale jednocześnie oceniali je jako atrakcyjniejsze

– wyjaśnia Paweł Frej, General Creative Director w HiBrands

Pierwsze produkty w nowej, przygotowanej przez HiBrands szacie graficznej pojawią się w sklepach jeszcze tej wiosny.