Świąteczne tramwaje KitKat wyruszyły w trasę

Na ulice Poznania i Wrocławia wyjechały świąteczne tramwaje KitKat – tę niestandardową promocję marki z portfolio Nestlé zorganizowały agencje UM i KINESSO (IPG Mediabrands).

W tramwajach KitKat panuje już w pełni świąteczna atmosfera, podkreślona wystrojem i muzyką. Na pasażerów czekają święty Mikołaj wraz ze swoimi pomocnikami, rozmaite animacje dla dzieci i słodycze marki KitKat.

 

Tramwaje będą kursować do 29 grudnia w Poznaniu na trasie: Os. Sobieskiego – trasa PST – Głogowska – Matyi – Królowej Jadwigi – Krzywoustego – Zamenhofa – Hetmańska – Unii Lubelskiej, a we Wrocławiu: Sępolno – Stadion Olimpijski – Pl. Grunwaldzki – Galeria Dominikańska – Pl. Jana Pawła II – Kwiska – Kolista – Górnicza – Kozanów. Przejazdy nimi są bezpłatne.

 

Promocję świątecznej atrakcji KitKat wspiera kampania z udziałem influencerów, w którą zaangażowani są: Zosia Gajewska, Tonatika i Popculture Dreamer.

 

Za koncepcję akcji i jej koordynację odpowiada UM, a za realizację, współpracę z influencerami i agencją Ad-Venture, która ozdobiła tramwaje – KINESSO.