Święta po Mazursku – nowa odsłona kampanii marki Mazurski Smak od Mlekpolu

W tym roku marka Mazurski Smak pomoże nam rozstrzygnąć ważny świąteczny dylemat – sernik czy piernik? „Święta po Mazursku” to hasło najnowszej odsłony kampanii, która już od początku listopada zachęca konsumentów do wyboru produktów Mlekpolu – idealnych do domowych wypieków.

Akwarelowy styl, ciepła atmosfera, wysokiej jakości produkty i smakowite ciasta – kampania Święta po Mazursku wprowadza prawdziwie rodzinny klimat i zachęca do wypieku tradycyjnych, bożonarodzeniowych serników i pierników. Oczywiście przy użyciu twarogu, mleka, masła i śmietany marki Mazurski Smak. A w podjęciu decyzji, co postawić na świątecznym stole, pomagają konsumentom popularni influencerzy.

– W tym roku zaprosiliśmy do współpracy twórców kulinarnych, którzy otrzymali od nas zadanie wypieku sernika lub piernika na bazie produktów Mazurskiego Smaku – w zależności od swoich upodobań i według własnego, oryginalnego przepisu. Ich zmagania można obserwować na Instagramie i TikToku (#SWIETAPOMAZURSKU, #SERNIKCZYPIERNIK). Mamy nadzieję, że to wyzwanie zainspiruje wszystkich naszych konsumentów do przygotowania świąt z tradycyjnymi produktami Mlekpolu

– mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Działania w ramach kampanii „Święta po Mazursku” w kanale digital obejmują największe portale, sieci reklamowe oraz aplikacje zakupowe na urządzeniach mobilnych, a docelowo kierują na stronę https://mazurskismak.pl/. W stacjach telewizyjnych można też oglądać spot reklamowy.