Tchibo Eduscho Family: nowoczesne opakowanie, ten sam smak i aromat

Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.

Intensywna i wyrazista kawa wciąż jest dostępna w charakterystycznym żółtym opakowaniu, teraz z podwójnym logotypem – Tchibo oraz Eduscho. – Ta zmiana to naturalny krok w rozwoju marki. Poprzedziliśmy ją badaniami konsumenckimi, które potwierdziły, że nowe opakowanie jest pozytywnie odbierane przez naszych klientów. Zarówno lojalni jak i okazjonalni konsumenci docenili jego atrakcyjność i nowoczesny wygląd podkreślając, że to wciąż ten sam, znajomy smak i aromat – mówi Izabela Brzozowska, Senior Brand Manager Coffee & RTD PL w Tchibo Warszawa.

Nowe spojrzenie na klasykę: opakowanie Tchibo Family w wersji Eduscho

Nowe opakowania zaczęły pojawiać się w sklepach już w ubiegłym roku, jednak na półkach można jeszcze znaleźć kawę Tchibo Family w poprzedniej wersji graficznej. Będzie ona dostępna dla konsumentów do czasu wyprzedaży asortymentu. Następnie znajome żółte opakowania będą dostępne wyłącznie z podwójnym logotypem Tchibo Eduscho Family.

 

Połączenie Tchibo Family z marką Eduscho, to gwarancja m.in. jeszcze lepszej widoczności na półce, a co za tym idzie, łatwości w jej namierzeniu. Eduscho to bowiem nie tylko wysokiej jakości kawa, ale także charakterystyczna, nowoczesna identyfikacja wizualna.

 

Zmiana szaty graficznej Tchibo Eduscho Family jest wspierana przez silną kampanię BTL, obejmującą gazetki klienckie oraz materiały POSM w punktach sprzedaży.