Terravita promuje nowe czekolady Classic

Terravita rozpoczęła kampanię promującą nowe czekolady z linii Classic. Odbywa się ona pod hasłem „Przyjemność z Poznania”. Marka przeszła niedawno rebranding, który objął modyfikację logo, wprowadzenie nowych opakowań, zmianę receptury, kształtu tabliczek i kostek. W ramach kampanii zaplanowano działania w prasie branżowej, w mediach społecznościowych, aktywności public relations oraz materiały POS.

 

Kampania wspiera launch linii klasycznych tabliczek 100 gramowych. W ramach rebrandingu, zmianie uległy opakowania, na których widnieje również nowe logo. Modyfikacja znaku firmowego Terravita jest konsekwencją całkowicie nowej strategii pozycjonowania marki.

Dotychczasowe logo funkcjonowało od początku istnienia firmy, czyli od niemal 40 lat, wymagało zatem odświeżenia.  Nowe liternictwo znaku Terravita  zostało delikatnie zmiękczone i dopracowane. Jesteśmy przekonani, że dzięki takiemu rozwiązaniu dotychczasowi konsumenci nie będą zdezorientowani, a nowy znak odbierany będzie jako bardziej  przyjazny.

podkreśla Janusz Łyczak, Kierownik Marketingu w Terravita.

 

Zmiana strategii pozycjonowania znajduje też wyraz w nowych opakowaniach flagowych czekolad Terravita, promowanych w kampanii.

Wyjątkowe, odręczne ilustracje podkreślają nasze przywiązanie do wartości, naturalność i regionalizm. Prosty font przekazuje jakościowy skład czekolad, a kolory dedykowane poszczególnym wariantom komunikują tożsame z nimi wrażenia smakowe oraz aksamitną konsystencję naszych czekolad.

– zaznacza Janusz Łyczak.

 

Wszystkie przeprowadzone zmiany spina hasło kampanii: „Przyjemność z Poznania”.

Przyjemność zawsze towarzyszy czekoladzie. Nasze hasło z jednej strony osadza markę w tej niezwykle istotnej kategorii przyjemności i zachęca do spróbowania/poznania nowej Terravity. Z drugiej strony, poprzez hasło kampanii odwołujemy się do regionalnego charakteru naszych produktów. Terravita to polska firma z niemal 40-letnią tradycją. Od początku istnienia, nasze czekolady są produkowane w Poznaniu. Stawiając niezmiennie na autentyczność i lokalność, przeprowadzamy zmiany, dzięki którym Terravita zyska wyrazistość, spójność i impaktowość tak potrzebne w konkurencyjnym otoczeniu marek czekoladowych.

– mówi Janusz Łyczak.

 

Range nowych czekolad, promowanych w kampanii „Przyjemność z Poznania” obejmuje 12 wariantów, dostosowanych do preferencji konsumentów.