TIC TAC® i SPRITE® łączą siły, by wydobyć nowy wymiar odświeżenia!

Cytrynowo-limonkowy smak Sprite’a zamknięty w niewielkiej pastylce poruszy podniebienia fanów obu marek.

W kwietniu 2023 r. Grupa Ferrero i The Coca-Cola Company zaprezentują polskim konsumentom Tic Tac® Sprite®! Limitowana edycja smaku Tic Tac łączy charakter dwóch globalnych marek. To pierwszy tak musujący – niczym słynny Sprite – smak kultowych pastylek. To także drugi produkt, który powstał w wyniku współpracy obu koncernów. Wcześniej, w 2019 roku, konsumenci na całym świecie pokochali limitowany smak Tic Tac Coca-Cola®.

 

Tic Tac Sprite kusi cytrynowo-limonkowym smakiem i przyciąga wzrok charakterystycznym żółtym kolorem pastylek. Produkt dostępny jest w kultowych opakowaniach Tic Tac® – idealnych podczas podróży i do dzielenia się z przyjaciółmi. Efektowna grafika pojawi się na opakowaniach w 4 rozmiarach.

 

John Larson, Senior Licensing Manager w The Coca-Cola Company o współpracy obu marek:

„The Coca-Cola Company kolejny raz ma przyjemność współpracować z zespołem Ferrero, oferując fanom obu marek wyjątkowe połączenie smaków, jakim jest Tic Tac® Sprite®”.

Specjalna limitowana edycja Tic Tac Sprite będzie dostępna w ciągu najbliższych kilku miesięcy w ponad 20 krajach na całym świecie. Premierę nowego smaku wspiera kampania COOL TOGHETER „Odkryj nowy wymiar orzeźwienia”, obejmująca działania digitalowe i dedykowane materiały promocyjne w sklepach.

„Sukces naszej współpracy z The Coca-Cola Company to połączenie dwóch ikonicznych smaków. Obie nasze marki są cenione za smak swoich produktów, a my nieustannie działamy, by jeszcze intensywniej rozbudzić zmysły naszych fanów. Możliwość stworzenia pierwszej w historii pastylki Tic Tac o smaku kultowego Sprite’a była zbyt kusząca, by z niej nie skorzystać. Szczególnie że nasze marki łączy podobne DNA – kochamy dobrą zabawę i orzeźwienie. Liczymy więc, że dzięki tej współpracy nasi fani odkryją nowy wymiar orzeźwienia!

– tak wspólny projekt podsumował Scott Perry z zespołu Tic Tac.