Twardziel, którego nic nie przebije bohaterem kampanii reklamowej marki Profi

„Pasztet Profi, teraz w metalowej puszce” to hasło produktowej kampanii reklamowej, która wystartowała w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki, wprowadzonej w ubiegłym roku. Działania potrwają do połowy czerwca i będą realizowane w kanałach digitalowych.

Profi to rynkowy numer 1 w kategorii pasztetów w Polsce, cieszący się lojalnością konsumentów od niemal 30 lat. Celem bieżącej kampanii jest komunikacja produktu w  nowym opakowaniu – metalowej puszce.

„Chcemy dotrzeć z przekazem do użytkowników, którzy kupują pasztety w puszkach i taki format preferują. Nasza marka od lat ma bardzo wysoką świadomość wśród konsumentów, teraz koncentrujemy się na zbudowaniu świadomości produktu – puszki”

– mówi Sebastian Pender, dyrektor marketingu Profi S.A.

 

Na potrzeby kampanii przygotowano trzy spoty wideo, mocno osadzone w ramach platformy komunikacyjnej wykorzystującej konwencję nawiązującą do animowanego komiksu.

„W świat Profi wprowadzamy nowego bohatera – Puszkę i jego znajomych. Z przymrużeniem oka kreujemy postać twardziela pewnego siebie i swojej jakości. W dialogach bazujemy na grze słów, nawiązującej do formy opakowania”

– wyjaśnia Sebastian Pender.

Komunikacja będzie realizowana w kanałach digitalowych, w tym w mediach społecznościowych i na portalach horyzontalnych (Interia.pl, Onet.pl, Wp.pl), a także we współpracy z  influencerami.

 

Kreacje do kampanii przygotowała agencja FCB Bridge2Fun; zakup mediów powierzono Value Media; komunikację PR marki prowadzi Kolterman Media Communications.

 

Spoty można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/channel/UC8CVOAoy3fKrIQC5VYQG61Q