Zakupy w rockowym sklepie Lidl Polska na Pol’and’Rock Festival zrobiło ponad 115 000 klientów!

Uczestnicy Najpiękniejszego Festiwalu Świata wiedzą, że zawsze mogą liczyć na Lidla! Na Pol’and’Rock Festivalu już po raz 13. stanął rockowy sklep Lidl Polska, który był otwarty nieprzerwanie przez 120 godzin! Rockową Wyspę Lidla odwiedziło ponad 115 000 osób – to mniej więcej tyle, ile mieszkańców ma Gorzów Wielkopolski!

Rockowy sklep Lidl Polska co roku przyjmuje festiwalowiczów z całej Polski. Tym razem zyskał nową lokalizację – w samym centrum festiwalu – dzięki czemu mieszkańcy pola namiotowego mogli w każdej chwili zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze produkty. Sklep otwarto we wtorek,
1 sierpnia, o godz. 12:00, a jego drzwi zamknęły się dopiero w niedzielę, 6 sierpnia, o 12:00. Warto podkreślić, że ceny w rockowym sklepie były dokładnie takie jak w każdym innym obiekcie Lidl Polska – atrakcyjne i niskie. Co więcej, z aplikacją zakupową Lidl Plus na uczestników Festiwalu czekały specjalne kupony rabatowe.

 

Lidl’n’Rock, czyli Rockowa Wyspa Lidla w liczbach:

  • sklep odwiedziło 115 tys. klientów,
  • sprzedano 51 300 kajzerek,
  • najpopularniejszym owocem okazały się banany – kupiono ich ponad 5000 kg!
  • w projekt na miejscu angażowało się ponad 350 osób,
  • sklep działał nieprzerwanie przez 120 godzin,
  • Lidl działa na Pol’and’Rock Festivalu od 13 lat,
  • najwierniejsze osoby pracowały w rockowym sklepie Lidla już po raz ósmy,
  • wymieniono nieskończenie wiele uśmiechów!

 

Warto podkreślić, że obecność marki na Festiwalu jest wyrazem podziękowań dla wszystkich wolontariuszy zaangażowanych w coroczne zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przez 14 lat wspólnego grania z Orkiestrą Lidl przekazał na cele Fundacji ponad 43 mln zł.