Znamy trzy nowe smaki sałatek makaronowych od marki Pełna Dobra

Polski lider w produkcji hummusu – Perla Polska – wprowadził do sprzedaży trzy nowe produkty. Sałatki makaronowe pod marką Pełna Dobra w apetycznych wariantach smakowych dostępne będą od 27 kwietnia w sieci sklepów Dino.

Asortyment wiodącego europejskiego producenta hummusu, Perla Polska, poszerzył się o kolejne sałatki makaronowe. Już od 27 kwietnia klienci sklepów Dino będą mogli spróbować nowości od marki Pełna Dobra:

  • sałatka makaronowa z sosem pomidorowym (dla miłośników penne z pomidorowym akcentem),

  • sałatka makaronowa z czosnkiem i słonecznikiem (z serową posypką),

  • sałatka makaronowa z sosem szpinakowym (z dodatkiem marynowanych suszonych pomidorów).

Producent podkreśla, że sałatki makaronowe są doskonałym uzupełnieniem oferty hummusów, antipasti (wśród nich nadziewane papryczki, suszone pomidory i oliwki w marynacie) oraz wrapów, którymi od dawna zajadają się polscy konsumenci. Wszystkie makarony zamknięte są w 150-gramowych pojemniczkach, stanowiąc apetyczną, pożywną przekąskę, wygodną do zabrania do szkoły czy pracy. Wprowadzenie tych pozycji to kolejna nowość w intensywnie rozwijającym się asortymencie marki. W kategorii sałatek Pełna Dobra znajdziemy także m.in. noodle z kurczakiem w sosie teriyaki, farfalle ze szpinakowym pesto i serem mozzarella czy sałatkę bulgur z pomidorem i hummusem klasycznym.