Akcja: kooperacja! Janusz Walczuk, ambasador marki Garage, zapowiada cykl letnich imprez

Marka Garage inauguruje sezon letnich imprez i festiwali mocnym wejściem w długofalową współpracę ambasadorską z raperem Januszem Walczukiem! Zapowiada także cykl imprez zorganizowanych razem z muzycznym kolektywem SO HARD, na których wystąpi znany raper. Poznajcie Janusza Walczuka – ambasadora Garage. To inny wymiar… współpracy!

 

„Wchodzę w inny wymiar współpracy z Garage. Przed nami koncerty i letnie imprezy!” – zapowiada Janusz Walczuk na swoim profilu na Instagramie. Dwudziestopięcioletni raper związany jest z czołową wytwórnią hip-hopową w Polsce, SMB Label, w której jest jednym z najmocniejszych „graczy”. Jego pozycję potwierdza występ na Gali Bestsellery Empiku 2023 i tłumy fanów gromadzących się na każdym koncercie. Janusz Walczuk występuje z czołówką polskiego rapu podczas największych wydarzeń hip-hopowych w kraju. Współpraca popularnego artysty z marką Garage jest długofalowa i jako ambasador marki będzie włączał się w różne działania. Weźmie udział m.in. w najnowszym cyklu letnich imprez marki Garage – Garage’ówkach.

SO HARD feat. Garage odpala inny wymiar imprezy!

 

Garage’ówki to cykl 4 koncertów w największych polskich miastach: Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie. Już 27 maja w Katowicach odbędzie się pierwsza Garage’ówka, rozpoczynająca cykl najmocniejszych imprez w festiwalowym sezonie! Eventy organizowane przez Garage z kolektywem SO HARD będą zupełnie innym wymiarem dobrej zabawy. Ekipa SO HARD jest dobrze znana miłośnikom imprez z muzyką rap, hip-hop i trap w całej Polsce. Na koncertach gromadzi prawdziwe tłumy, a na scenie – największe gwiazdy z Polski, Europy i Ameryki.  Na Garage’ówki wpadnie cały skład: Gargamel, Luzwix i Bashick oraz Special Guest: król hip-hopowego podziemia – VIKE. Zaaranżowane strefy Garage umilą czas tym, którzy szukają nowych wrażeń smakowych i lubią imprezować w gronie znajomych.

 

– Imprezy SO HARD to obecnie jedne z najbardziej pożądanych wydarzeń muzycznych wśród generacji Z, a sam kolektyw doskonale czuje i rozumie potrzeby tych, którzy chcą się bawić. Z kolei Garage to marka oferująca produkty i smaki z innego wymiaru. Takie też są projekty, które chcemy realizować – odważne, niestandardowe i trafiające do młodego pokolenia. Podjęcie wspólnych działań było zatem tylko kwestią czasu – mówi Magda Spodarek, Senior Marketing Specialist Garage.

 

Cykl Garage’ówek zamknie impreza w Warszawie, na której zagra Janusz Walczuk – ambasador marki. Bilety na wydarzenie będzie można wygrać w lipcu w ramach konkursu zorganizowanego przez markę Garage i sieć sklepów Żabka.

 

Kalendarz imprez:

 

SoHard feat. Garage vol.1: Katowice 27.05

 

SoHard feat. Garage vol.2: Poznań 17.06

 

SoHard feat. Garage vol.3: Wrocław 23.06

 

SoHard feat. Garage vol.4: Warszawa 05.08

 

„Garage’ówki” to dopiero początek – marka Garage obejmie patronat nad innymi imprezami organizowanymi przez So Hard, na których będzie się można napić doskonałych napojów piwnych Garage. Dobre imprezy nakręca Garage!