Browar Staropolski: osiągnęliśmy najwyższy wolumen sprzedaży w historii browaru

Michał Górczyński, Marketing Manager, Browar Staropolski

W obecnym roku skupiliśmy się na kontynuacji prac związanych z wielką modernizacją naszego browaru. W związku z tym uruchomiliśmy nową linię rozlewniczą o wydajności 12 000 szt. na godzinę, co pozwoliło nam osiągnąć najwyższy wolumen sprzedaży w historii browaru. 

 

Cały czas obserwujemy zmieniające się trendy i zapotrzebowania rynkowe. Stworzyliśmy nową serię piw jednochmielowych The Art of Hopping. Każde piwo z tej serii zawiera chmiel z innego zakątku świata. Widzimy, że nasze starania są doceniane. W tym roku zdobyliśmy łącznie 13 medali w konkursach Goodbeer oraz podczas Chmielaków Krasnostawskich. 

 

Niestety, perspektywy dla browarów nie są optymistyczne. Ogromne wzrosty kosztów energii, gazu i surowców powodują, że chcąc zachować najwyższą jakość produktów musimy drastycznie podnosić ceny piw. Nasze kolejne plany inwestycyjne odkładamy na bliżej nieokreśloną przyszłość. Trudno nam cokolwiek zaplanować na najbliższe miesiące, ponieważ sytuacja mikro- i makroekonomiczna nigdy nie była tak bardzo niestabilna.