Chrupiąca nowość! Dragon Fingers i Irbis Fingers

Mamut Polska – producent specjalizujący się w produkcji wyrobów piekarsko-ciastkarskich trwałych rusza z nowym konceptem w kategorii słonych przekąsek. W portfolio marki pojawiła się zdrowsza alternatywa dla chipsów – Dragon Fingers o smaku tradycyjnego koreańskiego dania, czyli kimchi oraz Irbis Fingers o smaku rozmarynu z solą himalajską. Fingersy to złociście wypieczone, pełne smaku chrupiące paluszki pszenne bez dodatku aromatów. Co je wyróżnia od pozostałych słonych przekąsek? Fingersy nie są smażone, producent wypieka je podwójnie.

Inspiracją do stworzenia nowej linii produktowej było zaoferowanie innowacyjnej, szybkiej, impulsowej przekąski odpowiadającej na potrzeby rynku.

– Naszym priorytetem było opracowanie atrakcyjnej wizualnie i pełnej smaku przekąski. Od początku procesu wdrażania celowaliśmy w prosty skład, bez konserwantów, zbędnych polepszaczy i sztucznych aromatów

– mówi Bartłomiej Łata, koordynator ds. marketingu w Mamut Polska S.A. I dodaje:

– Fingersy nie brudzą palców. W efekcie są doskonałą przekąską podczas przeglądania smartfona, czy pisania na klawiaturze. Dodatkowo są źródłem błonnika i charakteryzują się niską zawartością tłuszczów nasyconych.

Asian Vibes – azjatycki nastrój, orientalny klimat

Dużą uwagę przyłożono do projektu opakowania. Jego format i gramatura wynosząca 60g, są odpowiedzą na potrzebę przekąszania produktów, w opakowaniach na raz. Koncepcja graficzna oparta jest na zabawnych skojarzeniach nawiązujących do kultury azjatyckiej.

 

Cechą wyróżniającą opakowania jest lekka kreska i energetyczna kolorystyka oparta na silnym kontraście. To właśnie kolor symbolizuje intensywność charakter smaku. Na wybranych elementach graficznych zastosowano lakier z połyskiem. Pewne jest, że nie da się przejść obok Fingersów obojętnie.

 

Na opakowaniu Dragon Fingers wyeksponowano drapieżne smoki, które są nieodłącznym elementem koreańskiej kultury i legend. Natomiast z opakowania Irbis Fingers przygląda się nam dostojny irbis, czyli pantera śnieżna zamieszkująca górskie rejony Azji, w tym Pakistan.

Inspiracją do stworzenia azjatyckiej linii produktów jest wciąż utrzymujący się silny trend kuchni orientalnej, a także ciekawość kultury azjatyckiej w naszym kraju. Koreańskie produkcje królują na serwisach streamingowych, a muzyka k-pop stała się poważnym towarem eksportowym. Silnym motorem napędowym do stworzenia azjatyckiej przekąski była też wysoka oglądalność blogów podróżniczych z Korei, czy górskich krain Azji. Polacy kochają podróże i są spragnieni nowych wyzwań.

– tłumaczy Bartłomiej Łata, koordynator ds. marketingu w Mamut Polska.

Party starter

Fingersy skierowane są głównie do osób, które szukają szybkiej przekąski „na raz” oraz tzw. pokolenia „instant”, pragnących wszystkiego „tu i teraz”. Produkt sprawdzi się w trakcie imprezy, jako tzw. party starter. Docenią go także wszyscy, którzy szukają chrupiącej, ale zdrowszej przekąski w czasie przerwy w pracy, czy górskiej wyprawy.

Bez spoilerów

Kto z nas nie lubi przekąsek podczas wieczornego seansu? Trudno nie oprzeć się potrzebie chrupania w czasie swojego ulubionego serialu. Jesień to czas, kiedy większość zaciera ręce na nadchodzące premiery filmowe, a na platformach streamingowych pojawiają się nowe odcinki topowych seriali. To świetna okazja do świętowania seansu z paczką Fingersów.

 

Z tyłu opakowań przedstawiono ciekawostki, dzięki którym można dowiedzieć się, kilku zaskakujących informacji o bohaterach opakowań. Nie zdradzimy jednak jakich, bo w świecie seriali i przekąsek spoilery nie są mile widziane.