„Jak już wznosić, to najlepiej Żubra” – w nowej kampanii marki pojawia się UFO, lewitujący ciągnik i seria niewyjaśnionych zjawisk

Wielkie poruszenie w świecie strażnika puszczy. W kampanii otwierającej sezon piwny, ikoniczny Żubr wzbudza zainteresowanie istot pozaziemskich.

Marka Żubr Kompanii Piwowarskiej, znana z oryginalnego humoru i dystansu do rzeczywistości w swojej największej tegorocznej kampanii 360° postawiła na zaskakującą historię. O takiej sytuacji nie szumiała jeszcze puszcza. W różnych miejscach w kraju zaczął się pojawiać Niezidentyfikowany Obiekt Latający. Relacje świadków potwierdzały jedno: czegoś szuka. Podejmuje próby wzniesienia różnych obiektów i stworzeń.

 

Start kampanii zapowiadały na początku kwietnia br. niestandardowe działania influencer marketingowe w internecie i prasie. Na profilach aktora Janusza Chabiora w social mediach można było zobaczyć serię nagrań relacjonujących niecodzienną obecność UFO. Wizyty kosmicznych przybyszy komentował również dziennik Super Express w materiale o lewitującym Bizonie. Całości dopełniły działania twórców internetowych: m.in na kanale „Bez Tajemnic”, została opublikowana rozmowa z ufologiem – Robertem Bernatowiczem (link do wywiadu) tłumacząca z naukowego punktu widzenia bliskie spotkanie z inną cywilizacją.

 

Okazało się, że to właśnie żubr najbardziej przypadł do gustu tajemniczym pozaziemskim wizytatorom. To wyróżnienie, podkreśla hasło kampanii: „Jak już wznosić, to najlepiej Żubra”. Finał poszukiwań pokazuje spot reklamowy.

– To prawdopodobnie najbardziej nieziemska kampania Żubra, która odnosi się do bardzo ziemskiego rytuału wznoszenia piwa. Jestem pewny, że zostanie przyjęta z uśmiechem i zainspiruje do celebracji niezwykłych momentów w towarzystwie króla puszczy

– mówi Michał Szczerba, Brand Manager Żubra.

 

Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się Moon Films, udźwiękowieniem Juice, postprodukcją Platige Image. Działania digital i PR przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith należąca do Publicis Groupe.