Rusza kampania „Tymbark – mamy na to mus”

Owocowe, egzotyczne, pożywne i deserowe! Tymbark ma musy na każdą okazję i właśnie rusza z nową kampanią, podkreślając swoje bogate portfolio! 

Przekąski w wygodnym pouchu to zdecydowany game changer ostatniego roku. Wśród smacznych, pożywnych i wygodnych produktów w musie, marka Tymbark jest zdecydowanym liderem pod względem różnorodności swojego portfolio. Nowa kampania reklamowa „Tymbark – Mamy na to mus” odpowiada na potrzeby konsumentów, którzy poszukują wygodnych i pysznych rozwiązań w codziennej diecie.  Musy Tymbark to portfolio bogate w wiele wariantów smakowych, zarówno dla tych, którzy szukają pomysłu na szybkie i pożywne drugie śniadanie pełne zboża, wygodną dzienną porcję warzyw i owoców, jak i tych mających ochotę na pyszny deser bez poczucia winy. A przy tym – wszystkie musy Tymbark jak zawsze bez dodatku cukru! Tymbark ma mus na każdą potrzebę swoich konsumentów! Kampania będzie wspierana za pośrednictwem TV, Youtube, social mediów (Facebook i Instagram), a także nośników outdoorowych oraz spotów reklamowych w kinach.