Jan Frycz ambasadorem marki Bracia Koral

Bracia Koral – jedna z głównych marek high premium w segmencie lodów w Polsce, rozpoczęła emisję spotu reklamowego z udziałem nowego ambasadora marki. Jan Frycz, kultowy polski aktor filmowy i teatralny, zabiera widzów w sentymentalną podróż do wspomnień, które nieodłącznie związane są z cudownymi polskimi krajobrazami, naturą oraz lodami Bracia Koral. Nagranie zrealizowane zostało w zachwycających i sielskich krajobrazach polskiego wybrzeża.

Marka Bracia Koral jest obecna na polskim rynku od 2014 roku. Stworzona została przez młodsze pokolenie właścicieli z okazji Jubileuszu 35-lecia firmy Koral, jako wyraz wielkiego uznania pracy dla jej założycieli – sam projekt miał mieć początkowo charakter jednoroczny. Niemniej jednak ogromna popularność rynkowa „Lodów Jak Dawniej” sprawiła, że została ona ostatecznie już na stałe wprowadzona do portfolio firmy KORAL. W ramach promocji linii „Lodów Jak Dawniej” corocznie przygotowywane oraz realizowane są szeroko zakrojone kampanie reklamowe z udziałami gwiazd polskiego kina, sztuki i kultury.

Symbolika w każdej sekundzie

Scenariusz spotu i prezentowane w nim sceny nawiązują charakterem do poprzednich reklam jako sentymentalnej podróży bohatera. Ich wspólnym elementem jest ukazanie walorów polskich krajobrazów, natury i przyrody.  Scenerią nowego nagrania są podziwiane przez aktora, piękne widoki polskiego wybrzeża w okolicach Łeby, a Bałtyk niemal większości Polakom kojarzy się z wakacjami, dzieciństwem, błogimi chwilami i lodami jedzonymi nad brzegiem morza.

W kolejnym naszej „historii reklamowej” kontynuujemy sentymentalną podróży głównego bohatera, aby podkreślić, że czas wakacji, odpoczynku, wspomnień, miłości i „Lody Jak Dawniej” pozostają w naszych wspomnieniach na całe życie i że uwielbiamy do nich powracać przypominając sobie ten czas, który pozwala choć na chwilę odetchnąć od trudów życia codziennego. Ukazanie piękna polskich krajobrazów to również ważny element filmu, gdyż możemy być dumni z przepięknych i jakże nam bliskich okoliczności polskiej przyrody i scenerii niezależnie czy jest to południu czy północ naszego kraju. Kolejny raz długo poszukiwaliśmy artysty, który wcieliłby się w rolę naszego bohatera i szczerze przekazał towarzyszące naszej firmie i marce emocje – wybór był jednogłośny – Jan Frycz, wybitny polski aktor teatralny oraz filmowy, doskonale rozumie naszą filozofię i dlatego jest tak doskonale przekonujący w tej produkcji. Bardzo cieszymy się, że został naszym nowym ambasadorem i wesprze nas nie tylko w tym filmie – pojawi się również przy okazji naszych kampanii w radiu, prasie, kinie, szeroko zakrojonych działaniach internetowych, planowanej kampanii OOH oraz szeregu działań BTL

– mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral.

Za kreację spotu odpowiada współpracująca od lat z firmą Koral Film Grupa, całościową koncepcję kampanii ATL przygotował dział marketingu PPL Koral. Za działania w sferze digital odpowiada SMI Agency. Reklama w TV emitowana będzie w czasie tzw. prime time w formie spotów 30 sekundowych oraz 8 sekundowych bilbordów sponsorskich na antenie TVP oraz TV Polsat. Zaplanowana została także bardzo intensywna akcja za pośrednictwem Internetu.

 

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=ONpetUhwTLQ&t=12s